اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش 5 برابری تولید در تنها کارخانه قطعات پلی پروپیلن انبساطی کشور

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون در نخستین و تنها تولیدکننده پلی پروپیلن انبساطی یدکی خودرویی ایران افزون بر 74 هزار و 400 قطعه ست خودرویی تولید و به کارخانه‌های خودروسازی کشور ارسال شده است.

افزایش 5 برابری تولید در تنها کارخانه قطعات پلی پروپیلن انبساطی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در نخستین و تنها تولیدکننده پلی پروپیلن انبساطی یدکی خودرویی ایران افزون بر 74 هزار و 400 قطعه ست خودرویی تولید و به کارخانه‌های خودروسازی کشور ارسال شده است.

رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: محصولات پلی پروپیلن انبساطی واحد تولیدی آنها تزئینات داخلی خودرو، داشبورد، ضربه گیر سپر، بسته‌بندی‌های جدید، صنایع بسته‌بندی دارو، محصولات عایق و کیف است.

وی اظهار داشت: با واردات و نصب خط جدید این کارخانه می‌توان سالانه 200 میلیون دلار دیگر صرفه‌جویی ارزی در کشور داشت.

مدیرعامل تنها کارخانه تولید قطعات ( epp) پلی پروپیلن با بیان اینکه تولیدات این کارخانه امسال تاکنون 74 میلیارد تومان برای کشور درآمدزایی داشته است، گفت: تعداد معدودی از کشورهای صنعتی جهان از این نوع محصولات تولید می‌کنند.

احمد مختار اظهار داشت: تولیدات این کارخانه ایران را در ردیف ۲۰ کشور برتر تولیدکننده این محصول در دنیا قرار داده است.

وی اظهار داشت: در این واحد صنعتی، محصول پلی پروپیلن با یک سوم قیمت وارداتی تولید می‌شود.

مدیرعامل تنها کارخانه تولید قطعات ( epp) پلی پروپیلن با اشاره به اشتغال مستقیم 40 نفر در سه شیفت کاری این کارخانه افزود: در آینده نزدیک محصولات جدید این واحد که کاربر خانگی دارند به بازار عرضه خواهد شد.

مختار با اشاره به اینکه محصولات جنس "ای پ پ " عایقی برتر، عقیم در واکنش و ضربه‌پذیری بالاتر از فولاد دارند، افزود: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه هزار قطعه و سالانه حدود ۱۰۰ تن قطعات پلیمری خاص و فوم‌های فشرده را دارد.

وی در پایان گفت: نخستین و تنها تولید کننده پلی پروپیلن انبساطی یدکی خودرویی ایران سال ۸۴ به منظور تولید قطعات پلیمری خاص و فوم‌های فشرده با کاربرد در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، تجهیزات رادیویی، ساختمان‌سازی و بسته‌بندی با مدرن‌ترین دستگاه‌های دنیا و با 150 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی بروجن آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/68033/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول