اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حمایت تمام قد کارگزاران از همتی

روزنامه سازندگی که روزنامه رسمی حزب کارگزاران است، تمام قد به حمایت از عبدالناصر همتی پرداخته و دو روز است که تصویر نخست خود را به او اختصاص داده است.

حمایت تمام قد کارگزاران از همتی

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: روزنامه سازندگی که روزنامه رسمی حزب کارگزاران است، تمام قد به حمایت از عبدالناصر همتی پرداخته و دو روز است که تصویر نخست خود را به او اختصاص داده است.
 


در روزهای گذشته اعضای این حزب هم کم و بیش به حمایت از همتی در انتخابات 1400 اذعان کرده‌اند، محمود علیزاده طباطبائی کارگزان در حال رایزنی و مذاکره با نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان هستند تا آقای همتی را مورد حمایت خود قرار دهند. پیش بینی من این است که جمع بندی نهاد اجماع ساز بر سر آقای همتی خواهد بود. حتی اگر نهاد اجماع ساز از آقای همتی حمایت نکند حزب کارگزاران از او حمایت خواهد کرد.

حسین مرعشی، سخنگوی کارگزاران هم چندی پیش گفته بود که اصلاح‌طلبان نباید برای خروج از انتخابات زود هنگام تصمیم بگیرند. او تصریح کرده بود: می‌توانیم حریف رقیبمان باشیم تا کسی را که آنها می‌خواهند به کرسی بنشانند به قدرت نرسد.

در همین خصوص راه دانا نوشت: حزب کارگزاران سازندگی با محوریت اسحاق جهانگیری حمایت خود از همتی در استان‌های کشور را آغاز کرده و کرباسچی دبیر این حزب اعلام کرده که این حمایت صد در صد است.

گفته می شود علی رغم شانس بسیار اندک همتی به عنوان کاندیدای کارگزاران و اصلاحات، اما ابقای اسحاق جهانگیری عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی به عنوان معاون اول دولت احتمالی پذیرفته شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول