اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صادرات روغن کارخانه حیات ممنوع است/ فقط تأمین مستمر نیاز داخل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: صادرات روغن کارخانه حیات هرمزگان به منظور تأمین مستمر نیاز داخل ممنوع خواهد بود تا بازار داخلی دچار نوسان و اختلال نشود.

صادرات روغن کارخانه حیات ممنوع است/ فقط تأمین مستمر نیاز داخل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان با اشاره به اهمیت حفظ آرامش در بازار مرغ استان، عنوان کرد: آرامش حاکم در بازار مرغ استان با تداوم تولید حفظ شود و از هرگونه ایجاد خلل در بازار این محصول جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط به ویژه جهاد کشاورزی تمام ظرفیت ها را برای تامین به موقع مرغ مورد نیاز استان بسیج کند.

حیدری خاطرنشان کرد: دامپزشکی با رصد سالن‌های مرغداری و گواهی حمل لیست مرغداری‌های که آماده کشتار هستند اطلاعات لازم آنها را در اختیار جهاد کشاورزی جهت پیگیری برای کشتار قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل غله گندم مورد نیاز کارخانه جات آرد را در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت تامین کند تا نان مورد نیاز مردم استان با کیفیت مطلوب به دست آنها برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در خصوص تامین روغن مورد نیاز استان، گفت: اولویت نخست در خصوص روغن تامین نیاز بازار استان است و در صورت مازاد تولید مجوز ارسال مازاد تولید به سایر نقاط کشور از سوی سازمان صمت برای کارخانه حیات صادر شود.

وی تصریح کرد: کارخانه حیات در صورت مازاد تولید فقط مجوز ارسال محصول مازاد را به بازار داخلی دریافت خواهد کرد و صادرات مازاد تولید ممنوع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت هوشمند بر بازار، تصریح کرد: طرح نظارت هوشمند سازمان صمت برای بازار اقدام ارزنده ای است و ضروری است در طول سال به صورت مستمر تداوم یابد تا شاهد کاهش تخلفات در بازار کالاها باشیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول