اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت مسکن برای 25 نیازمند زنجانی با کمک بنیاد مسکن

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با مساعدت ۳۵۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تکمیل واحدهای احداثی نیمه تمام برای مددجویان کمیته امداد استان ۲۵ خانواده نیازمند زنجانی صاحب خانه و سرپناه می‌شوند.

ساخت مسکن برای 25 نیازمند زنجانی با کمک بنیاد مسکن

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تکمیل مساکن نیمه تمام احداثی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: این موضوع موجب حل مشکل تعدادی از مددجویان در حوزه مسکن می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت سایرسازمان‌ها و خیران فعال در بخش مسکن برای تأمین مسکن خانواده‌های مددجوی این نهاد افزود: با مساعدت ۳۵۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تکمیل واحدهای احداثی نیمه تمام برای مددجویان کمیته امداد استان ۲۵ خانواده نیازمند زنجانی صاحب خانه و سرپناه می‌شوند.

وی تصریح کرد: ساخت و تکمیل مسکن مددجویان از سرفصل‌های مهم خدمتی کمیته امداد به جامعه هدف این نهاد بوده که با رویکرد تسهیل‌گری در مسیر توانمندسازی به مددجویان مشمول دریافت این خدمت ارائه می‌شود.

صفری با قدردانی از این اقدام ارزشمند رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ادامه داد: توسعه خدمات مسکن برای مددجویان این نهاد از برنامه‌ها و رویکرد‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جاری بوده و تلاش می‌کنیم با تأمین منابع مورد نیاز خدمت‌رسانی در بخش مسکن به جامعه هدف این نهاد با سرعت و وسعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به مشارکت قابل توجه خیرین در راستای حمایت از ایتام بیان کرد: با ثبت نام هزار و ۲۷۲ حامی جدید میانگین سرانه ایتام  زنجانی به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و میانگین سرانه محسنین نیز به ۳۷۶ هزار تومان  افزایش یافته است.

صفری با اشاره به اینکه امروز در سایۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری و همت خیران، کمیته امداد مروج فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و دستگیری از نیازمندان است، افزود: امسال هزار و ۲۷۲ حامی جدید حمایت از ایتام  و فرزندان محسنین را برعهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در حال حاضر بیش از ۴هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که بیش از ۲۵ هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت مادی و معنوی این عزیزان را برعهده دارند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول