اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تأمین امنیت ۵۰۰۰ صندوق رأی در دستورکار/اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی ایجاد شود

رئیس پلیس پایتخت از آمادگی کامل ماموران پلیس تهران برای برقراری و تأمین نظم و امنیت انتخابات خبر داد.

تأمین امنیت ۵۰۰۰ صندوق رأی در دستورکار/اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع کارکنان و مأموران فرماندهی انتظامی پایتخت با تاکید بر اینکه در آستانه انجام یک ماموریت و عملیات بزرگ هستیم و آن هم برقراری نظم و امنیت و انضباط انتخابات است، اظهار داشت: در تهران بیش از 5 هزار شعبه اخذ آرا داریم که تمهیدات لازم برای انجام این انتخابات در امنیت و آرامش لازم اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم کوچکترین خلل امنیتی و انتظامی در برپایی با شکوه این حماسه بزرگ ایجاد شود، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ ملت ایران است که حضور پرشور و شعور مردم در این رزمایش، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و نا امید خواهد کرد.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه در 28 خرداد ماه امسال مردم حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد، بیان داشت: مردم فهیم و آگاه ما می دانند که حضور گسترده و پرشور آنها در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح در حقیقت آینده و سرنوشت آنها را رقم خواهد زد و آنها با این حضور سرنوشت خود را آنگونه که می خواهند، تعیین خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و معاندان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا این انتخابات با استقبال جمعی مواجه نشود، گفت: امروز بسیاری از مشکلات کشور به دلیل سم پاشی و سیاه‌نمایی و محاصره های ناجوانمردانه اقتصادی دشمنان و برخی سوء مدیریت های داخلی است که مردم گرانقدر ما می توانند با انتخاب فردی اصلح سهم خود را در پیشرفت و ترقی کشور ایفا کرده و گامی بلند در راستای اعتلای میهن خود بردارند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه 28 خرداد ماه بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای تو دهنی محکمی به دشمنان خواهیم زد، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم دشمنی معاندان و کسانی که مخالف استقلال و آزادی آن بودند و منابع آن را به یغما می بردند روز به روز مقتدر تر به پیش خواهد رفت و این بار هم مردم ما نشان خواهند داد که هرگز فریب خدعه و نیرنگ دشمنان را نخواهند خورد چرا که بارها شاهد کینه توزی و عهد شکنی و خیانت های مکرر دشمنان بوده اند.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از نماد ها و نشانه های استقلال و آزادی کشور است، افزود: همه باید خود را در این مهم سهیم و در ساختن فردایی بهتر مشارکت دهیم چرا که دشمنان همه تلاش خود را بکار بسته اند تا مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه انتخابات یک تکلیف است و همه باید شور انتخاباتی داشته باشیم و این شور و شعور را به دیگران انتقال دهیم، گفت: بدون شک انتخاب یک فرد اصلح می تواند بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع نماید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در سال گذشته، با تلاش جمعی همکارانم در بخش های مختلف این فرماندهی برای سومین سال پیاپی رتبه برتر کشوری را کسب کرد، گفت: بالاترین شأن خود را خدمتگزاری به مردم می دانیم، از این رو با اخلاق حسنه و روی گشاده با مردم برخورد کرده و تلاش نمایید که گره ای از مشکلات مردم بگشایید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول