اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

توافق‌نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور بنیاد کرامت رضوی امضا شد

در ادامه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور در بنیاد کرامت رضوی در حضور تولیت آستان قدس رضوی به امضا رسید.

توافق‌نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور بنیاد کرامت رضوی امضا شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این توافق نامه با هدف حمایت از ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری میان ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق و بنیاد کرامت رضوی منعقد شده است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جریان سفر به استان خراسان رضوی، با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد. در حاشیه این دیدار، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور در بنیاد کرامت رضوی هم امضا شد.

پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، امضاکنندگان این توافق نامه بودند.

ماموریت این مرکز، جذب و راه اندازی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه فناوری های اجتماعی، توسعه اجتماع محور و شبکه سازی عنوان شده است.

این توافق نامه، در راستای سیاست های کلان آستان قدس رضوی برای گسترش پایگاه مولد اجتماعی، خدمتگزاری کریمانه به زائران و مجاوران و جریان سازی و نقش آفرینی اجتماعی و بهره مندی از نظام نوآورانه در عرصه اجتماعی امضا شده است.

در پایان، نسبت به تمدید توافق نامه کلان میان معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و تولیت آستان قدس رضوی، تفاهم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول