اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

واحدی: در شرایط کرونایی باید رفت‌وآمدها کم شود/ لیگ والیبال در دو گروه برگزار شود

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد گفت: با برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در دو گروه موافق هستم.

واحدی: در شرایط کرونایی باید رفت‌وآمدها کم شود/ لیگ والیبال در دو گروه برگزار شود

جمال‌الدین واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری گنبد برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بعد از مسابقات فصل گذشته تعداد زیادی از بازیکنان بومی ما تصمیم به جدایی از تیم گرفتند. ما تلاش‌های زیادی انجام دادیم و حتی به آنها پیشنهاد دادیم با ملبغی که تیم جدید‌شان به آنها پرداخت می‌کند با آنها قرارداد امضا کنیم، اما بازهم شرایط فراهم نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با 5 بازیکن بومی به نام‌های تاجر، چوگان، سخاوی، دوجی و قلیچ‌نیازی به توافق رسیدیم. ضمن اینکه سعید مصطفی‌وند و حسین امیری هم به گنبد پیوستند. برای تکمیل تیم خود  به دنبال یک بازیکن در پست سرعتی و یک پاسور هم هستیم. سایر نفرات را هم از استعدادهای شهرمان جذب خواهیم کرد. با الله‌وردیان مذاکره کردیم و به نتیجه نرسیدیم. با مهدی و علیرضا جلوه هم صحبت‌هایی کردیم؛ ضمن اینکه علیپور و توخته هم جز گزینه‌های ما هستند که باید با یکی از آنها به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبد درمورد مدل‌های پیشنهادی فدراسیون والیبال برای برگزاری لیگ فصل آینده خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌توانم نظر رسمی باشگاه را اعلام کنم، چون باید با سرمربی و برخی از پیشکسوتان موضوع را مطرح کنم تا به جمع‌بندی برسیم، اما نظر شخصی من باتوجه به شرایط کرونایی این است که مدلی انتخاب شود که ایاب و ذهاب تیم‌ها کمتر باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم برگزاری مسابقات در دو گروه 8 تیمی گزینه خوبی باشد، اما باید صبر کنیم تا جلسه برگزار شده و سایر باشگاه‌ها هم نظرات‌شان را اعلام کنند.  به هر حال باید تمام جوانب را در نظر گرفت و در نهایت به یک تصمیم واحد رسید تا لیگ به بهترین شکل برگزار شود. 

واحدی درخصوص 16 تیمی شدن لیگ برتر، تصریح کرد: 16 تیمی شدن لیگ خوب است و مردم بیشتری می‌توانند از این ورزش لذت ببرند و نشاط بیشتری در جامعه ایجاد می‌شود، اما اینکه آیا به اندازه 16 تیم بازیکن خوب داریم یا نه، موضوعی است که باید روی آن بحث کرد. باحضور 16 تیم، تقاضا برای جذب بازیکن بالا می‌رود و عرضه کم خواهد شد که این امر موجب افزایش قیمت بازیکنان می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون والیبال 4 مدل را برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور پیشنهاد داده که به شرح زیر است: 

روش اول: به صورت VNL (لیگ ملت‌ها) – صعود به مرحله نهایی 6 تیم

روش دوم: 16 تیم در دو گروه 8 تیمی به شکل رفت و برگشت در شهرهای میزبان – صعود به مرحله پلی‌آف از هر گروه 4 تیم

روش سوم: 16 تیم در یک گروه دوره‌ای – صعود به مرحله پلی‌آف 8 تیم

روش چهارم: 16 تیم در یک گروه فقط رفت و برگشت بدون برگزاری مرحله پلی‌آف

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول