اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

«شاهین» به داد شاهین رسید!

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور و در دیداری حساس در خانه مقابل حریف سیرجانی خود به برتری دست یافت تا شانس خود برای صعود به لیگ برتر افزایش دهد.

«شاهین» به داد شاهین رسید!

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته بیست هفتم لیگ دسته اول کشور امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ با دیدار حساس تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و آرمان گهر سیرجان با قضاوت محمدرضا مهرگان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر پیگیری شد که این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان مهابادی به پایان رسید.

شاهین برای کسب سومین برد پیاپی خود بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق بازی فرصت‌های مناسبی روی دروازه آرمان گهر خلق کرد ولی‌عدم دقت در زدن ضربات آخر باعث شد تا دروازه تیم مهمان باز نشود و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیم دوم میل به هجوم شاگردان داوود مهابادی برای برد بیشتر شد و در دقیقه ۵۷ با خطای مدافع آرمان گهر روی مهاجم شاهین داور نقطه پنالتی را نشان داد که میلاد صارمی موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

شاهینی‌ها در باد این گل خوابیدند که سه دقیقه بعد حسن شوشتری از روی غفلت بازیکنان شاهین به خوبی استفاده کرد و موفق شد گل تساوی بخش آرمان گهر را به ثمر برساند و کار میزبان را سخت‌تر کند.

اما اخراج بازیگن آرمان گهر پس از گل تساوی این امیدواری را به شاهینی‌ها داد که به گل دوم نزدیک شوند و بی‌مهابا روی دروازه حریف سیرجانی خود حمله‌ور شدند و در حالی که سه دقیقه از هفت دقیقه وقت اضافه را پشت سر می‌گذاشتیم شاهین مجیدی در شلوغی جلوی دروازه موفق شد گل دوم شاهین را به ثمر برساند تا فیدپوشان بوشهری همچون دو دیدار قبلی خود در دقایق پایانی به برتری دست پیدا کند و سومین برد پیای خود را نیز کسب کند.

با این برد شاهین ۴۲ امتیازی شد و به جایگاه ششم جدول صعود کرد تا فاصله خود با صدر را به عدد چهار برساند و چشم به بازی‌های آینده داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول