اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آزادی 20 زندانی با کمک خیرین در زنجان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان از آزادی 20 زندانی با کمک خیرین در زنجان خبر داد.

آزادی 20 زندانی با کمک خیرین در زنجان

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان با مساعدت مسؤولین قضایی استان و انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان ۲۰ زندانی نیازمند جرایم مالی و غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان افزود: بدون تردید اکثریت قریب به اتفاق خانواده‌های زندانیان نقشی در ارتکاب جرم از سوی فرد بزهکار نداشته‌اند و باید در زمره اولین قربانیان جرم در جامعه به حساب آیند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم حمایت صحیح و ساختارمند از این خانواده‌ها شاهد رشد چشمگیر آسیب‌های پنهان و آشکار اجتماعی از جمله ترک تحصیل فرزندان، طلاق، گرایش فرزندان زندانیان به بزهکاری خواهیم بود.

جوادی همچنین از  توزیع  ۳۰۵ سبد غذایی بین خانواده زندانیان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این اقلام بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال شامل کالاهای اساسی از قبیل ماکارونی، برنج، روغن، گوشت، مرغ، نخود ، لوبیا، کنسرو ماهی، مواد شوینده و... بوده که در این روز به خانواده‌های زندانیان اعطا شده است.
مدیرکل زندان‌های استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا  بیش از ۲۵۰ مورد هدایای نقدی جمعا به ارزش بیش از 500 میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند از سوی انجمن‌های حمایتی اهدا شده است.

وی تأکید کرد: خانواده‌های زندانیان جرمی مرتکب نشده‌اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان‌آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند.

جوادی بیان کرد: تلاش‌ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا حد توان، بتوان از طریق مددکاران اجتماعی، انجمن حمایت از زندانیان، نمایندگی ستاد دیه استان زنجان و مرکز مراقبت بعد از خروج، این آسیب‌ها را به حداقل ممکن رساند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول