اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منافی: تیم ملی باید گام اول را محکم بردارد/ هنگ‌کنگ و کامبوج حریفان آسانی نیستند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: هنگ کنگ و کامبوج حریفان آسانی نیستند و نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

منافی: تیم ملی باید گام اول را محکم بردارد/ هنگ‌کنگ و کامبوج حریفان آسانی نیستند

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تیم ملی از نظر نفرات واقعا حرف اول را در آسیا می‌زند و شرایط این تیم عالی است. در هر پست 2 بازیکن تاپ داریم و دست سرمربی برای چیدن ترکیب باز است. بستگی دارد که چگونه از آن‌ها استفاده کند.

وی تصریح کرد: فقط نگرانی من از این بابت است که بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم که البته اعلام شد نظر سرمربی بوده است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، به نفع تیم ملی باشد اما در کل اینکه بازیکنان مدتی است کنار هم بازی نکرده‌اند، نگران کننده بود.

مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به 4 بازی پیش رو، گفت: باید هر 4 دیدار را با برد پشت سر بگذاریم که منوط به این است که گام اول را محکم برداریم تا با روحیه بالا به سراغ حریفان اصلی یعنی بحرین و عراق برویم. هرچند کار سختی در آن شرایط آب و هوایی داریم. همیشه در بازی با تیم‌های عربی برای تیم کشور ما مشکل درست می‌کنند اما امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و حواشی روی کار تیم ملی تاثیر نگذارند. نباید مرتکب اشتباه شویم چون با کوچکترین اشتباه ممکن است فاجعه به بار بیاید.

منافی در مورد اینکه بیشتر نگاه‌ها به بحرین و عراق است و آیا هنگ کنگ و کامبوج حریفان آسانی هستند، عنوان کرد: مسلما چنین چیزی نیست. تمام بازیکنان ما با تجربه هستند و می‌دانند 4 فینال پیش رو داریم. آن‌‌ها می دانند نباید هنگ کنگ و کامبوج را دست کم گرفت. مسلما با تمام وجود به مصاف این تیم‌ها می‌روند. باید بازی اول را با برد محکم و قاطع پشت سر بگذاریم. اگر نتوانیم مقابل هنگ کنک و کامبوج به برد برسیم به مشکل می‌خوریم. ان شاالله چنین اتفاقی نمی‌افتد و با تدابیر و برنامه‌های در نظر گرفته شده گام اول را محکم بر می‌داریم.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند، اظهار داشت: صددرصد. باید خوشبین باشیم. اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد و به جام جهانی نرسیم، فوتبال ما نابود می شود و یک نسل از بین می رود. باید حمایت کرد. همه دوست دارند تیم ملی به جام جهانی برود. من هم خوشبین هستم. باید نگاه مثبت داشته باشیم و کمک کنیم در این شرایط مشکلی برای تیم ملی ایجاد نشود تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. ان‌شاالله این 4 بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا همه خوشحال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول