اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رئیس جمهوری با آرای بالا ناکارآمدی مدیریتی فعلی را برطرف می‌کند

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: رئیس‌جمهور دارای آرای بالا می‌تواند ناکارآمدی‌ها و مشکلات داخلی را رفع کند و قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی کشور را افزایش دهد.

رئیس جمهوری با آرای بالا ناکارآمدی مدیریتی فعلی را برطرف می‌کند

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تأثیر بالای مشارکت مردم در انتخابات در حصول منافع کشور و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم بر مشکلات امروز فائق بیاییم حتماً بایستی از ناکارآمدی مدیریتی داخلی عبور کنیم و برای این موضوع نیازمند مدیریت مقتدر، انسجام‌بخش و قوی هستیم تا بتواند همه ظرفیت‌های کشور اعم از نیروی انسانی و ظرفیت‌های قانونی در اختیار رئیس دولت و امکانات موجود را در دستگاه‌های مختلف و حتی پتانسیل‌های سه قوا استفاده کنیم.

وی گفت: اختیارات بسیار زیادی در اختیار رئیس‌جمهور و هیأت دولت است که او می‌تواند به منظور اعمال قدرت مدیریتی و رفع مشکلات کشور کارهای اساسی انجام دهد.

نماینده شهرکرد در مجلس تصریح کرد: برای عبور از ناکارآمدی امروز نیازمند شخصیتی در تراز یک مدیر توانمند که بتواند اولویت‌ها را به درستی تشخیص دهد و با توجه به منابع محدود در اختیار بایستی اعتبارات و بودجه‌ها را به اولویت‌ها تخصیص دهد.

راستینه گفت: رئیس‌جمهور بایستی علاوه بر حل اولویت‌های جامعه بکوشد برای رضایت نسبی در جامعه مقدمات لازم برای حل سایر مسائل را به وجود آورد.

وی اظهار داشت: ما نیازمند رئیس‌جمهوری مقتدر در عرصه بین‌المللی هستیم؛ رئیس‌جمهور مقتدر فردی است که آراء قاطبه ملت، پشتوانه اوست و پیام روشنی از محبوبیت و مقبولیت رئیس‌جمهور در توده‌های مردمی و ملت در عرصه‌های بین‌المللی را مخابره می‌کند.

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران در این برهه تاریخی و حساس فعلی که قرار داریم انتخاب رئیس‌جمهوری مقتدر با آراء قاطع و مشارکت بالا اهمیت بسیار و تأثیرگذاری برای کشورمان دارد؛‌ ما به نقاط ثابتی از قدرت‌افزایی بین‌المللی دست پیدا کرده‌ایم و در نقطه جدی اوج  و صعود جمهوری اسلامی ایران قرار داریم ضمن اینکه در تقابل جدی با دشمن قرار داریم. این در حالی است که صحنه‌های مختلفی علیه دشمنانمان وضع شده است ولی رئیس‌جمهوری می‌تواند از منافع ملی حمایت کرده و تحریم‌های ظالمانه را بشکند و حقوق ایرانیان را استیفا کند که از یک پشتوانه جدی، مردمی برخوردار باشد.

نماینده شهرکرد در مجلس عنوان داشت: مهم است که چه کسی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم ولی مشارکت حداکثری و حضور یک رئیس‌جمهور بر مسند قدرت با حداکثر آراء از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند نقطه غرورآفرین برای ملت ما در عرصه بین‌المللی را شکل داده و نقطه‌ای برای عبور از تحریم‌های ظالمانه و نقش‌آفرینی بین‌المللی در مقاطع مختلف و در موضوعات متعدد باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول