اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

دعوت فرزند شهید مدافع حرم از مردم برای شرکت در انتخابات+عکس و فیلم

رضوانه باغبانی فرزند شهید مدافع حرم هادی باغبانی دعوتی متفاوت از مردم برای شرکت در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دارد.

دعوت فرزند شهید مدافع حرم از مردم برای شرکت در انتخابات+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حالی در روز ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که اقشار مختلف مردم به نوعی تلاش دارند که دیگر هموطنان خود را برای مشارکت حداکثری فرا بخوانند. در این میان خانواده شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم نیز خواستار حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی هستند.

رضوانه باغبانی فرزند شهید مدافع حرم هادی باغبانی نیز ضمن پیوستن به پویش «#هر _خانه_ یک_ستاد» شما را اینگونه برای شرکت در انتخابات فرا می‌خواند:

 

 

شهید مدافع حرم، هادی باغبانی سابقه چند سال فعالیت مستندسازی در حوزه هنری، روایت فتح و صداوسیما را داشت و آن سال‌ها با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همکاری می‌کرد که حاصل آن ساخت ۲۲ فیلم مستند بود. او با شروع جنگ در سوریه به همراه یک گروه از مستندسازان ایرانی برای ثبت دقیق جنایات سلفی‌ها و تکفیری‌ها به این کشور سفر کرده بود.


شهید هادی باغبانی و خانواده

شهید باغبانی در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲ با شدت گرفتن درگیری‌ میان گروه‌های تکفیری با نیروهای سوری در مناطق شهر دمشق به دست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره و جنایتکاران سلفی به شهادت رسید.

او متولد ۱۵ شهریور ماه سال ۶۲ در روستای دار بدین روشن بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر است و مزارش نیز در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) این شهر قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول