اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهکاری برای از بین رفتن چربی های شکم

یکی از اصلی ترین راهکارهای کاهش چربی های اطراف شکم استفاده از دستگاه هایی است که برای همین منظور تولید شده است.

راهکاری برای از بین رفتن چربی های شکم

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از معضلات این روزهای اکثر جوامع رشد روز افزون افراد مبتلا به چاقی است. یکی از موارد چاقی، چاقی شکمی است که اکثر افراد مبتلا به این مساله را در بر می گیرد. لاغر شدن و کوچک شدن ناحیه شکم یکی از سخت ترین موارد زمانی است که افراد می خواهند لاغر شوند.
چربی های ناحیه شکم از مقاوم ترین نوع چربی ها بوده و برای سوزاندن این چربی ها باید میزان کالری بالایی سوزانده شود. بهترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون زیرا ثابت بودن قند خون از چاق شدن شکم جلوگیری می کند.
یافتن روش های جدید از بین بردن چربی های اطراف شکم می تواند افرادی را که دارای این نوع چاقی هستند با مشکلات فراوانی روبرو کند. بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و ... که با این دستگاه ها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.
استفاده از این دستگاه ها می تواند کمک زیادی به کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کند. قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم، داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات شکم است. در مرحله بعد باید بدانید چگونه بدن شما چربی را می سوزاند. در مرحله بعد باید اطلاعات فراوانی در زمینه دستگاه های موجود در این زمینه داشته باشید.
اگر هدف شما داشتن اندامی متناسب و شکمی بدون چربی های اضافه و به عبارت دیگر، صاف است، اولین قدم در این زمینه از بین بردن لایه های چربی موجود بر روی عضله های شکم است.
به همین منظور علاوه بر انجام فعالیت های ورزشی مانند کرانچ، پل معکوس، رساندن پا به پایین شکم، برخی از حرکت های پیلاتس، لگد به عقب و غیره استفاده کنید. در کنار این ورزش ها استفاده از تجیهزات ورزشی می تواند شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. 
شرکت الموت اسپرت یکی از تولیدکنندگان لوازم و تجیهزات ورزشی در داخل کشور است که توانسته است در این زمینه موفقیت فراوانی کسب کند. گروه صنعتی ورزشی الموت با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید دستگاه های بدنسازی خانگی  و باشگاهی توانسته است در این زمینه رقیب تولیدات خارجی باشد. 
دستگاه هایی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی، رویینگ و... که در  گروه صنعتی ورزشی الموت تولید می شود، در کنار ورزش منظم و مستمر می تواند افراد را در کاهش وزن و از بین بردن چربی های اطراف شکم کمک کند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول