اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌یابی اثر عکاس رفسنجانی به نمایشگاه «ایران ورای تاریخ به سوی مدرنیته»در هنگ‌کنگ

اثر ایرج علیپور عکاس رفسنجانی در بین ۴۵ اثر برتر عکاسان برای راه‌یابی به نمایشگاه ایران ورای تاریخ به سوی مدرنیته در کشور هنگ‌کنگ قرار گرفت.

راه‌یابی اثر عکاس رفسنجانی به نمایشگاه «ایران ورای تاریخ به سوی مدرنیته»در هنگ‌کنگ

ایرج علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: طی فراخوان ارسال عکس در تهران برای حضور در نمایشگاه  هنگ‌کنگ، ۸۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

این عکاس رفسنجانی ادامه داد: داوری بسیار قوی برای آثار انجام شد و در نهایت ۴۵ اثر از بین ۸۵۰ اثر برگزیده شدند و قرار است در نمایشگاهی که با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در هنگ‌کنگ از ۲۹ تیر تا ۱۱ مردادماه امسال برگزار می‌شود، شرکت کنند که اثر بنده هم جزو آثار برگزیده قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عکس برگزیده بنده مربوط به عکاسی در ارگ تاریخی راین است که موفق شدم در این نمایشگاه شرکت کنم و اثرم مورد توجه داوران قرار گیرد.

این عکاس ۴۶ ساله از سال ۹۰ عکاسی را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد و فعالیت‌هایش بیشتر در حوزه گردشگری، خبری و طبیعت است و حضورش در این نمایشگاه را با هدف بالابردن نام رفسنجان عنوان می‌کند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول