اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

استقراض هما از شرکت فرودگاه ها و سازمان بنادر برای پرداخت حقوق بازنشستگان

به دستور وزیر راه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بابت پرداخت حقوق معوق بازنشستگان خود از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی قرض می کند.

استقراض هما از شرکت فرودگاه ها و سازمان بنادر برای پرداخت حقوق بازنشستگان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در راستای پرداخت حقوق معوق بازنشستگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به دستور وزیر راه و شهرسازی مقرر شد هما از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی استقراض کند. 

این تصمیم باتوجه به عدم توانایی ایران ایر در تامین حقوق کارکنان بازنشسته، اتخاذ شد. این استقراض برای پرداخت حقوق عقب افتاده ماه اردیبهشت‌ 1400 بازنشستگان هما صورت می گیرد. 

در این راستا امروز جلسه‌ای فوق‌العاده با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و سایر مسئولان مربوط سازمان ها و شرکت های یاد شده، در دفتر مدیرعامل هما برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شده است کسری حقوق، توسط این شرکت ها تامین شود.

به گزارش فارس در چند ماه اخیر بارها بازنشستگان ایران ایر و بخشی از کارکنان قراردادی این شرکت هواپیمایی در راستای همسان سازی حقوق و پرداخت حقوق معوق تجمعاتی داشته اند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول