اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی از مخفیگاه سارق حرفه‌ای

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی از مخفیگاه سارق حرفه‌ای

سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۷ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

سرهنگ موقوفه‌ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در محله شهید نامجو، موضوع به طور ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی، سارق خودروها شناسایی و مشخص شد متهم در مخفیگاه خود تعداد زیادی خودرو سرقتی نگهداری می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو با هماهنگی قضائی سارق حرفه ای را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند، افزود: در بازدید از این مکان، ۷ دستگاه خودروی سرقتی، یک عدد پلاک سرقتی و بیش از ۱۵ عدد لاستیک و ۲ باطری مسروقه کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرده و متهم برای اخذ دستور قضائی و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول