به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یوسف پایدار با بیان اینکه برای تخلف صورت گرفته از سوی واحد خودروساز، پروندهای به ارزش حدود 4 میلیارد ریالی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده بود، اظهار داشت: با طی مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده تخلفاتی، رای قطعی و جریمه به میزان 10 میلیارد و 48 میلیون ریال صادر شده است.
وی افزود: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرفکنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت و با همکاری کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان حسب قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ضمن اشاره به آمادگی سامانههای مختلف سازمان اعم از سامانه تلفنی 124 همچنین واحد رسیدگی به شکایات مردمی حضوری سازمان، ادامه داد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب، عدم اجرای ضوابط گارانتی از سوی شرکتهای خودروساز، نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان، گزارشها و شکایات خود را اعلام نمایند تا نسبت به رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.
انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س