اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تمام ستادهای آیت الله رئیسی در استان با یکدیگر هماهنگ هستند/ رویکرد ما همچنان هر خانه یک ستاد است

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی 18 ستادی که تاکنون در استان ایجاد شده می‌بایست با هماهنگی فعالیت داشته باشند تا موازی‌کاری صورت نگیرد.

تمام ستادهای آیت الله رئیسی در استان با یکدیگر هماهنگ هستند/ رویکرد ما همچنان هر خانه یک ستاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: مشروعیت و مقبولیت 2 رکن اصلی قدرتمند شدن نظام اسلامی است که مشروعیت امری الهی و مقبولیت وابسته به رضایت و مشارکت مردم است.

 رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف الهی اظهار داشت: رسانه‌ها نقش کلیدی در تبیین لزوم مشارکت در انتخابات دارند.

وی خاطرنشان کرد: سهم‌خواهی و نداشتن تقوا از جمله آسیب‌های کار انتخاباتی است که باید مورد توجه ویژه همه کسانی که قصد فعالیت دارند قرار گیرد و هدف فعالیت مخلصانه و بدون چشم‌داشت به آینده بر مبنای افزایش مشارکت و انتخاب اصلح باشد.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر طبق حکمی که رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در کشور برای بنده صادر کرده‌اند من به عنوان هماهنگ کننده کلیه ستادهای انتخاباتی معرفی شدم و تمامی 18 ستادی که تاکنون در استان ایجاد شده می‌بایست با هماهنگی فعالیت داشته باشند تا موازی‌کاری صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد آیت الله رئیسی هر خانه یک ستاد است و این رویکرد برای همان مردمی است که الان مشکل آب، برق و... دارند به همین دلیل باید تغییر از خانه‌ها شروع شود.

ناکارآمدی‌ها و تنبلی‌ها موجب شده مردم در فشار قرار گیرند

بهروز مردانی‌نژاد نیز در ادامه گفت: اکنون تیم‌های قوی از کارشناسان مختلف در کل کشور و چهارمحال و بختیاری در حال  احصا مشکلات شده‌اند تا برنامه عملیاتی برای دولت آقای رئیسی تدوین شود.

جانشین رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مشارکت در انتخابات 1400 یک دغدغه است و تمام ناکارآمدی‌ها و تنبلی‌ها موجب شده مردم در فشار قرار گیرند.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول