اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

بازدید اعضای شورای شهر تهران از برج آزادی/ امضاءتفاهم نامه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

جمعی از اعضای شورای شهر تهران با حضور در برج آزادی با هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی و رئیس برج آزادی دیدار کردند.

بازدید اعضای شورای شهر تهران از برج آزادی/ امضاءتفاهم نامه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، جمعی از اعضای شورای شهر تهران با حضور در برج آزادی با هیأت مدیره و مدیرعامل بنیاد رودکی و رئیس برج آزادی دیدار کردند.

در این بازدید که احمد مسجد جامعی، شهربانو امانی، سید حسن رسولی، محمد علیخانی، الهام فخاری، آرش میلانی و حجت نظری از اعضای شورای شهر تهران به همراه مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران حضور داشتند، بر ظرفیت‌های فرهنگی و توانمندی‌های گردشگری این بنای میراثی تأکید شد.
همچنین در خصوص پاره‌ای از مشکلات پیش روی حضور گردشگران و هنرمندان در برج از جمله موضوع تردد و دسترسی به بنا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این دیدار حاضران با تاکید بر هم‌افزایی بخش‌های مختلف بر اهمیت پاسداری از این نماد ملی در آستانه پنجاه سالگی تاکید کردند.
اعضای شورای شهر تهران همچنین از موزه‌ عکاسی برج آزادی و نمایشگاه خوشنویسی 30 نماینده برجسته کشور و بخش‌های مختلف برج آزادی بازدید کردند.
**********************


تفاهم نامه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان امضا شد

تفاهم نامه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران بین معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمان امضا شد.

جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران، ظهر امروز با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی زینی وند استاندار کرمان، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، محمدعلی مرآتی دبیر چهاردهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی و جمعی از مدیران استان کرمان در استانداری کرمان برگزار شد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و اشراد اسلامی در این جلسه گفت: موسیقی نواحی سرمایه مهم ملی ماست از این نظر که راوی صادقی از رشادت‌ها و مردانگی‌ها است.

بسیاری از وقایع تاریخی کشور ما در کلام موسیقی نواحی ما گنجانده شده است. نکته‌ای شگفت‌انگیز و تحسین‌برانگیزی وجود دارد که این سنت تنها برای دیروز نبوده و استمرار داشته است.


انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول