اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رهاورد دولت برای ما چیزی جز تورم و کوچک شدن سفره‌های مردم نبود/ مردم با انتخابات تغییر را محقق کنند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رهاورد دولتی که خود را دولت تدبیر و امید نامیده است، برای ما چیزی جز تورم، کوچک شدن سفره‌های مردم، ‌بی عدالتی، رانتخواری،‌ بی‌تدبیری و... نبود.

رهاورد دولت برای ما چیزی جز تورم و کوچک شدن سفره‌های مردم نبود/ مردم با انتخابات تغییر را محقق کنند

زهره السادات لاجوردی نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح طلبان به دنبال عدم احراز صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه عدم احراز صلاحیت این کاندیداها کاهش مشارکت مردمی در انتخابات را به دنبال خواهد داشت، گفت: اگر خواهان تغییر وضعیت موجود هستیم و بخواهیم زمینه‌ای برای حل مشکلاتی که در این سال‌ها با آن دست به گریبان بوده‌ایم فراهم کنیم، باید با همت والا هم خودمان در انتخابات حضور پیدا کنیم و هم دیگران را نیز ترغیب کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: رهاورد دولتی که خود را دولت تدبیر و امید نامیده است، برای ما چیزی جز تورم، کوچک شدن سفره‌های مردم، ‌بی عدالتی، رانتخواری،‌ بی‌تدبیری و... نبود.

نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که خود را از رأی دادن محروم می‌کنند، در حقیقت به دیگران اجازه می‌دهند تا به جای آنها انتخاب کنند. رأی ندادن به این معناست که یعنی سرنوشت من را شما تعیین کنید.

لاجوردی خاطرنشان کرد: امروز دیگر روز آزمون و خطا نیست. ما باید با انتخاب یک رئیس جمهور متعهد، متخصص، کارآمد و انتخابی نشان دهیم که با اتکاء به خداوند متعال و با همت و تلاش و استفاده از توان داخلی و نیروهای جوان و انقلابی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: بدخواهان این ملت درصددند که اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد، شورای نگهبان را مقصر جلوه دهند، در حالی که اگر نسبت به انتخابات گذشته مشارکت پایین باشد، دلیلش این است که طی این سال‌ها عملکرد بد اصلاح‌طلبان که داعیه تدبیر و امید داشتند، وضعیت اقتصادی کشور را به جایی رساندند که این وضعیت را به وجود آورده است.

نماینده مردم  تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در دوره دولت تدبیر و امید شاهد بودیم که نرخ ارز بالاترین نوسان را در 40 سال اخیر داشته، تورم بالا، صف‌های مرغ و... در این دولت به وجود آمده است.

لاجوردی با بیان اینکه مردم با انتخابات تغییر را محقق کنند، خاطرنشان کرد: البته امیدواریم که مردم فهیم کشورمان با همت و درایت خود مشارکت فعالی در انتخابات داشته باشند و به کسی رأی دهند که علاوه بر کارآمدی و تخصص دلسوز مردم باشد و بتواند طعم شیرین عدالت را در ساحت اقتصاد مقاومتی به مردم بچشاند.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول