اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی است/رئیسی در همه زمینه ها برنامه دارد

مسؤول کمیته اقشار ستاد انتخاباتی مرکزی رئیسی در مازندران با بیان اینکه رئیسی در همه زمینه‌ها برنامه دارد، گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی است.

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی است/رئیسی در همه زمینه ها برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،علیرضا جمشیدی مسؤول کمیته اقشار ستاد انتخاباتی مرکزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در مازندران  بعدازظهر امروز در جلسه این کمیته از تشکیل کمیته‌های ۲۸گانه اقشار و همچنین تعیین مسؤولان آنها در سطح استان خبر داد.

وی به مسأله مشارکت حداکثری و اصلح گزینی در انتخابات پیش‌روی اشاره کرد و گفت: این دو موضوع ابزار و عامل نجات مردم از این وضعیت اسفبار موجود است.

مسؤول کمیته اقشار ستاد انتخاباتی مرکزی رئیسی در مازندران با اشاره به وضعیت فعلی زندگی مردم با مشکلات زیادی همراه است، افزود: مردم باید با استفاده از حق خود در انتخابات به تکلیف‌شان عمل کنند، چون اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود با پشتوانه کمتری قوه مجریه را به‌دست خواهد گرفت.

جمشیدی در ادامه سخنان خود به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون حضور عالمانه، آگاهانه و شجاعانه و ایثارگرانه مردم در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف افزود: اگر مردم ما می‌خواهند بخش مهمی از مشکلات امروز کشور حل شود باید با حضور حداکثری و با همان نگاه وارد مشارکت انتخابات شوند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان، گفت: خوشبختانه مردم به‌صورت خودجوش ستادهای انتخاباتی مختلفی را برای رئیسی تشکیل دادند و در میدان حضور فعال دارند اما در عین حال وضعیت فکری و معیشتی مردم کمی انگیزه‌ها را از جریان اصلی خارج کرده است که لازم است این سمت و سو را به انتخابات و حضور حداکثری هدایت کنیم.

رئیس کمیته اقشار ستاد انتخاباتی مرکزی رئیسی در مازندران با بیان اینکه در سال ۹۶ با دست خالی و با همه توان خود وارد میدان شدیم و علیرغم همه تخریب‌هایی که رقیب در زمان انتخابات برای رئیسی بوجود آورده بود ایشان اخلاق مدارانه تمکین و تحمل کردند و پاسخی ندادند و ۱۶ میلیون از ملت ایران به ایشان رأی دادند، افزود: پیش بینی بر این است در انتخابات پیش رو رای ایشان با رویش همراه باشد چون هیچ مبنا و دلیلی برای ریزش آراء ایشان وجود ندارد.

جمشیدی در ادامه با بیان این که کارنامه موفق و برنامه دو موضوع مهم برای هر کاندیدا در انتخابات محسوب می‌شود، افزود: رئیسی یک کارنامه درخشانی دارند به گونه‌ای که ما تاکنون ندیدیم هیچ کسی از موافقان و مخالفان در فضای گفتمانی و رسانه‌ای  بتوانند کوچکترین ضعف، یا نقطه خاکستری و یا سیاهی در پرونده عملکرد رئیسی پیدا کنند چرا که ایشان پرونده بسیار درخشانی داشته و جهان شمول است.

وی در ادامه با بیان این که امروز پرونده عملکردی رییسی برای همگان مورد مدح و ستایش است، گفت: رئیسی در همه زمینه ها و اقشار دارای برنامه هستند.

مسؤول کمیته اقشار ستاد انتخاباتی مرکزی رئیسی در مازندران در پایان بر ضرورت تلاش و همت مضاعف همگان در میدان تبلیغ، تبیین و ترویج به منظور تحقق یک انتخابات باشکوه تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول