اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قهر کردن با صندوق رای، زیر پا گذاشتن حق خودمان است

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: قهر کردن با صندوق رای در انتخابات یعنی زیر پا گذاشتن حق خودمان، همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا به کوری چشم دشمن یک انتخابات باشکوهی را با حضور و مشارکت حداکثری رقم بزنیم.

قهر کردن با صندوق رای، زیر پا گذاشتن حق خودمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در نشست ۱۴ و ۱۵ خرداد که در جمع کارگران شهرک صنعتی خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام(ره) فرمودند کشور مرهون تلاش کار و کارگر است و هرچه داریم از تلاش کارگران است، یعنی اگر کارگر در عرصه تولید نقش ایفا نکند تمام بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آسیب می‌بیند.

وی گفت: امام اعتقاد داشتند که ما اگر به‌دنبال استقلال سیاسی هستیم راهی جز حمایت از تولید و کارگر نداریم، استقلالی که جزو شعارهای اصلی انقلاب است که از ابتدای انقلاب گفته‌ایم و هنوز هم می‌گوییم استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، استقلال واژه مقدسی است هم برای کشور و انقلاب محسوب می‌شود که مبنا و پایه آن به دوش تولیدکنندگان گذاشته شده است.

نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز هیچ کاری مقدس‌تر از تلاش، کار و خدمت در عرصه تولید که می‌تواند کشور را به خودکفایی برساند نداریم.

نوش آبادی یادآور شد: جنگ ما با دنیا جنگ اقتصادی است و این همه تحریم‌ها و فشارها بخاطر این است که ما را از لحاظ اقتصادی زمین گیر کنند و علت آن این است که اگر اقتصاد یک کشور آسیب ببیند به مراتب سایر بخش ها هم آسیب می‌بیند.

وی بیان کرد: اگر امروز رهیر معظم انقلاب از مجلس تجلیل می‌کنند و از مجلس به عنوان مجلس انقلابی و پرتلاش با همت یاد می‌کنند بخاطر این است که این مجلس به سمت پیشرفت کشور و حقوق و مطالعات مردم حرکت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان های قرچک ورامین و پیشوا افزود: امام(ره) اهل تعارف نبود، واقعیات را بیان می‌کرد و می‌گفت به من بگویید خدمت‌گذار چون ما واژه خدمت‌گذار را به انسان‌هایی می‌گوییم که در کارهای خیلی پایین خدمات ارائه می‌کنند، اما حقیقتا این واژه را امام(ره) عزیز می‌گفتند که به من خدمت‌گذار بگویید بیشتر خوشحال می‌شوم از اینکه به من رهبر بگویید.

نوش آبادی گفت: اگر جامعه ما به این سمت برود که مسؤولان این مهم را در خود نهادینه کنند آن وقت است که از بسیاری از مشکلات رهایی پیدا می‌کنیم چرا که ملاک ارزش گذاری در نظام اسلامی خدمت‌گذاری است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: قهر کردن با صندوق رأی در انتخابات یعنی زیر پا گذاشتن حق خودمان، همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تا به کوری چشم دشمن یک انتخابات باشکوه را با حضور و مشارکت حداکثری رقم بزنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول