اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

87 دستگاه استخراج رمز ارز در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد

دادستان شهرستان اندیمشک گفت: در جهت احیای حقوق عامه با دستور قاطع دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی تعداد 87 دستگاه رمز ارز دیجیتالی در شهرک صنعتی شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد.

87 دستگاه  استخراج رمز ارز  در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد

کریم صحرایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فار س در اهواز، با اشاره به توقیف یک مرکز ارز دیجیتالی بیت کوین در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: در جهت احیای حقوق عامه با دستور قاطع دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی یک مرکز استخراج  رمز ارز دیجیتالی  در شهرک صنعتی شهرستان اندیمشک توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از این مرکز  شد  تعداد 87 دستگاه  رمز ارز  کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان اندیمشک گفت: اگر چه دستور ورود به مرکز جهت توقیف مطابق قانون انجام شد اما  رسیدگی به اتهام در صلاحیت تعزیرات حکومتی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه بار اول است که بار اول رمز ارز دیجیتالی بیت کوین با این حجم  در شهرستان متوقف می‌شود، بیان کرد: احتمال می‌رود تعداد افراد بیشتری در شهرستان اقدام به این کار می‌کنند که دادستانی دستورات قاطع را به جهت ضبط و توقیف آن‌ها به مراجع انتطامی صادر کرده است.

وی با درخواست از مردم مبنی بر اینکه هرگونه مورد مشکوک در این خصوص را به دادستاتی اطلاع بدهند، عنوان کرد: یکی از عوامل قطعی برق در منطقه وجود همین رمز ارزهای دیجیتالی بی کوین است که سبب ایجاد فشار مضاعف بر شبکه  توزیع برق شهرستان شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول