اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بودجه عمرانی گلستان به ۲ هزار میلیارد تومان رسید/ تصویب ۴ هکتار اراضی جهادکشاورزی گرگان به فضای سبز

استاندار گلستان با اشاره به تلاش‌ها در مسیر رشد و توسعه استان گفت: بودجه عمرانی استان در سالجاری ۶۰ درصد رشد داشته است و از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سال در ۱۳۹۹ به ۲ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

بودجه عمرانی گلستان به ۲ هزار میلیارد تومان رسید/ تصویب ۴ هکتار اراضی جهادکشاورزی گرگان به فضای سبز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: همراهی نمایندگان مردم گلستان در مجلس و دستگاه‌های اجرایی موجب رشد اعتبارات استان در قانون بودجه ۱۴۰۰ و رتبه ۱۵ گلستان در اعتبارات شده است.
وی افزود: تلاش ما تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان در سالجاری است.

*تصویب ۴ هکتار اراضی جهادکشاورزی گرگان به فضای سبز
استاندار گلستان گفت: طی دو سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان در پروژه سد «نرماب» هزینه شده و در سال جاری نیز ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و امیدواریم طی ماه‌های آتی مخزن این سد مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
حق‌شناس یادآور شد: شهرداری گرگان مجاز است چهار هکتار اراضی جهادکشاورزی را به فضای سبز اختصاص دهد و معادل آن برای سازمان جهاد کشاورزی در استان ساختمان‌سازی کند که البته ساختمان مورد نظر براساس طرح تفصیلی شهر گرگان باشد.

* ایجاد ۷۰۰ تخت بیمارستانی در رامیان، گنبدکاووس و گرگان در بودجه ۱۴۰۰ مدنظر قرار گرفت/ ۸ میلیارد تومان برای لایروبی گرگانرود تخصیص یافت
وی خاطرنشان کرد: ایجاد ۷۰۰ تخت بیمارستانی در حوزه شهرستان رامیان، گنبدکاووس و گرگان در بودجه ۱۴۰۰ مدنظر قرار گرفته است که می‌تواند زمینه ارتقا بهره‌مندی مردم از شاخص‌های سلامت و درمان را به همراه داشته باشد.
استاندار گلستان گفت: ۸ میلیارد تومان برای لایروبی گرگانرود تخصیص یافته که می‌تواند نقش ارزشمندی در راستای لایروبی رودخانه‌های استان داشته باشد.
حق‌شناس با اشاره به تلاش تمام دلسوزان برای به‌ثمر رسیدن مصوبه منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه‌برون گفت: ابلاغ منطقه آزاد اینچه‌برون گلستان در خرداد ماه جاری اتفاق بزرگی است که می‌تواند مزیت‌های نسبی ارزشمندی را برای استان به‌همراه داشته باشد.
وی اظهار کرد: بهره‌گیری از اعتبارات بسیج سازندگی و سایر دستگاه‌ها می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت استان را به همراه داشته باشد.

* گازرسانی در حوزه سد «چایلی» در صورت عدم تامین اعتبار با بهره‌گیری از منابع داخلی
استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه سد «چایلی» در صورت عدم تامین اعتبار طی سه ماه آینده از محل مهار آب‌های مرزی از مهر ماه شرکت گاز با همکاری سازمان مدیریت و بهره‌گیری از منابع داخلی، اقدام به گازرسانی برای رفاه مردم آن منطقه کند.
لازم به ذکر است در این جلسه قدرت‌الله عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در بودجه سال گذشته و سالجاری ارائه کرد و پیرامون آن تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول