اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طاهری: وعده توافق در برجام تبلیغی بیش برای دولت فعلی نیست/ هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان گفت: وعده توافق در برجام تبلیغی بیش برای دولت فعلی نیست.

طاهری: وعده توافق در برجام تبلیغی بیش برای دولت فعلی نیست/ هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در بین اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: امام خمینی (ره) در عصر خود اقدامات خوبی برای مردم ایران و دیگر مسلمانان و محرومان جهان انجام دادند.
وی تصریح کرد: همانطور که اکنون همه ما قدر مقام معظم رهبری را نمی‌دانیم و شخصیت و عظمت ایشان برایمان تبیین نشده همانطور شخصیت امام خمینی (ره) نیز برای مردم تبیین نشده است.

* مردم رئیس جمهور انتخاب کنند تا با حل مشکلات معیشت و تولید داخلی آمار مشکلات جامعه کاهش پیدا کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: اولویت همه ما در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت جدید حل مشکلات معیشتی مردم بوده و باید رئیس جمهور جدید این مشکل را در اولویت کار خود قرار دهد.
وی  ادامه داد: تا زمانی که حرف رهبر معظم انقلاب به عنوان دلسوزترین مردم توسط دولتمردان روی زمین بماند مشکلات جامعه حل نخواهد شد.
طاهری گفت: باید مردم ایران فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که مواضع وی نزدیک به رهبر بوده تا با حل مشکلات معیشت و تولید داخلی آمار مشکلات جامعه کاهش پیدا کند.

* رئیس جمهور و دولت آینده باید انقلابی و جهادی بوده و عمل کنند/ وعده توافق با دشمن و برجام توسط دولت فعلی تبلیغی بیش است
وی با بیان اینکه هرجا کار ارزشی و انقلابی عمل شده موفق بودیم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و دولت آینده باید انقلابی و جهادی بوده و عمل کنند زیرا تجربه نشان داده هر جا کار ارزشی و انقلابی پیش رفته در آن قسمت موفق بودیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان وعده توافق با دشمن و برجام توسط دولت فعلی را تبلیغی بیش ندانست و گفت: اینکه در زمان اتمام دولت، مسوولان و دولتمردان وعده توافق با برجام و در اصل دشمن را می‌دهند وعده‌ای بیش نبوده و مردم باید در این موضوعات هوشیار باشند.

* متاسفانه دولت فعلی موافق حمایت از مظلومان مسلمان جهان و مدافعان حرم نبوده است
وی بیان کرد: همه تلاش ما باید این باشد که با مشارکت حداکثری و حضور پرشور  مردم در پای صندوق های رای بار دیگر دشمن را مایوس و ناراحت کنیم.
طاهری با بیان اینکه مدافعان حرم از همه اقشار، جریان‌ها و جناح‌ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و میهن اسلامی در آن سوی مرزهای جغرافیایی فداکاری می‌کردند، گفت: متاسفانه دولت فعلی موافق حمایت از مظلومان مسلمان جهان و مدافعان حرم نبوده و در انتخابات سال ۱۳۹۶ حتی یک نفر از مدافعان حرم به دولت فعلی رای ندادند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول