اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش ۴۱ درصدی بارندگی در همدان/ تلاش می‌کنیم مشکل تأمین آب نداشته باشیم

استاندار همدان گفت: با وجود کاهش ۴۱ درصدی بارندگی و خطر کم‌آبی سعی می کنیم مشکل تامین آب نداشته باشیم اما مردم همکاری کنند.

کاهش ۴۱ درصدی بارندگی در همدان/ تلاش می‌کنیم مشکل تأمین آب نداشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با حضور مدیران حوزه وزارت نیرو در محل سد اکباتان اظهار کرد:  توسعه زیرساخت‌ها یکی از محوری‌ترین امور توسعه است و در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را در راستای توسعه استان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو در کشور و در استان همدان در حوزه توسعه سدها عملکرد خوبی داشته است گفت: آب از مهمترین بخش‌های توسعه‌ای است و در سال‌های اخیر سه سد در استان  راه‌اندازی شد که بخشی از مشکلات تامین آب استان حل شد.

استاندار همدان با اشاره به کاهش ۴۱ درصدی بارندگی در استان همدان نسبت به سال گذشته این موضوع را مشکل بزرگی دانست و افزود: اقدامات خوبی در دست اقدام است که مشکل  خاصی در استان همدان نداشته باشیم.

وی خواستار همراهی مردم در مصرف بهینه آب شد و با بیان اینکه در این زمینه نیاز همکاری داریم بیان کرد: حل مشکل فاضلاب نیز که قبلا سلامتی شهروندان را تهدید می‌کرد اقدام ارزشمندی بود و باید این مهم را مد نظر قرار داد.

شاهرخی با بیان اینکه باید با روش‌های نوین زمینه صرفه‌جویی، مصرف بهینه آب و کشت‌های کم‌آب‌بر را در دستور کار قرار دهیم خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول