اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۲ هزار حلقه لاستیک خودرو احتکاری در شهرری/فرد محتکر ۱۷ میلیارد جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف و ضبط ۲ هزار و۴۴۰ حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در شهرری خبر داد.

کشف ۲ هزار حلقه لاستیک خودرو احتکاری در شهرری/فرد محتکر ۱۷ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، احمد جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شناسایی انبار لاستیک خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲ هزار و۴۴۰ حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در بازرسی‌های مشترک، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره اطلاعات سپاه جنوب تهران کشف شده است.

وی گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در گشت مشترک با اداره اطلاعات سپاه جنوب تهران حین بازرسی از انباری در شهرری این میزان لاستیک احتکاری را به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: در این رابطه پرونده برای فرد محتکر تشکیل و برای پیگیری قضایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد و فرد محتکر ۱۷ میلیارد و ۴۹۴میلیون ریال جریمه شد.

وی تصریح کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد تأکید کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول