اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

آخرین اخبار مهم از بارسلونا | پسر کرویف در راه نیوکمپ / 2 خرید دیگر بارسا حتمی است

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که پسر کرویف و ستاره هلندی در آستانه انتقال به باشگاه بارسلونا قرار دارند.

آخرین اخبار مهم از بارسلونا |  پسر کرویف در راه نیوکمپ / 2 خرید دیگر بارسا حتمی است

به گزارش خبرگزاری فارس، لاپورتا دیگر قبول کرده که نمی‌تواند جانشینی برای کومان پیدا کند و از این رو قصد دارد به ناچار به مربی هلندی خود اعتماد کند. از طرف مسی نیز با این تیم با قرارداد 2 ساله به توافق رسیده است. (گزارش کامل در این خصوص را در اینجا بخوانید)

در 2 روز گذشته بارسلونا 3 خرید به ثبت رساند و نشان داد می‌خواهد ترکیب خود را برای فصل آینده قوی‌تر کند. از انتقال سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا آغاز شد و روز گذشته نیز بارسلونا دفاع راست بتیس را به تیم بازگرداند.

بارسلونا اکنون قصد دارد که 2 خرید دیگر را رسمی و ستاره‌های هلندی را به تیم اضافه کند. طبق گفته رسانه‌های اروپایی قرارداد جینی واینالدوم از لیورپول و ممفیس دپای از لیون به بارسلونا قطعی شده و تا هفته آینده این انتقال رسمی خواهد شد.


ممفیس دپای شب گذشته در بازی ملی هلند مقابل اسکاتلند یک شاهکار رقم زد و درخششی عالی به ثبت رساند

اسپورت در گزارش امروز خود نوشت که ممفیس در یک قدمی بارسلونا قرار دارد و به نظر انتقال او حتمی است.

از طرف دیگر جوردی کرویف به باشگاه بارسلونا خواهد آمد تا مدیریت فنی تیم را در دست گیرد. لاپورتا که یکی از وفاداران به الگوی کرویف است، می‌خواهد در این راه از پسر ستاره فقید بارسلونا نیز استفاده کند. او پیشتر در مناظرات انتخابی نیز قول آمدن کریوف را داده بود و حالا به این قول وفا کرده است.

یک موضوع دیگر نیز که شب گذشته در رسانه‌های اسپانیایی دست به دست شد، بحث عجیب لاپورتا با کومان بود. مدیریت باشگاه معقتد است که بارسلونا در فصل آتی باید با سیستم 3-3-4 بازی کند و نباید با چینش‌های متفاوت به بازی برود. این موضوع هم به اندیشه باشگاه از کرویف و پس از او گواردیولا بازمی‌گردد و لاپورتا معتقد است که راه نجات تیم بازگشت کومان به اندیشه 3-3-4 خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول