اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«سند تحول بنیادین» در برنامه جامع دولت آقای رئیسی است/ برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه و شأن معلم

رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه اجرای دقیق سند تحول آموزش و پرورش از برنامه‌های دولت ایران قوی است، گفت: تمام ضرورت‌های نظام تعلیم و تربیت از ارتقای شأن معلم و نظام رتبه‌بندی معلمان گرفته تا تأمین فضا و تجهیز مدرسه و تربیت دانش‌آموز خلاق و متفکر، در سند تحول بنیادین است.

«سند تحول بنیادین» در برنامه جامع دولت آقای رئیسی است/ برنامه‌ریزی برای ارتقای جایگاه و شأن معلم

احمد حیدری رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در برنامه‌های تحولی دولت ایران قوی، اجرای سند تحول بنیادین را به عنوان نقشه راه وزارت آموزش و پروش بیان کرد و گفت: آیت الله رئیسی در اجرای دقیق سند تحول بنیادین مصمم است و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری این سند، نسخه شفابخش آموزش و پرورش است.

وی افزود: تمام ضرورت‌های نظام تعلیم و تربیت از ارتقای شأن معلم و نظام رتبه‌بندی معلمان گرفته، تأمین فضا و تجهیز مدرسه و تربیت دانش‌آموز خلاق و متفکر، همه در یک سند جامع تدوین شده و آن هم سند تحول بنیادین است.

حیدری ادامه داد: مشکل آموزش و پرورش، قانون و نقشه راه نیست بلکه مشکل عدم اجرای قانون و بی توجهی به سند تحول بنیادین است.

وی اضافه کرد: اگر در 8 سال گذشته سند تحول بنیادین کنار گذاشته نمی‌شد و شاهد اتفاقات ناگواری از جمله بحث اجرای خاموش سند 2030 نبودیم و دانشگاه فرهنگیان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار نمی‌گرفت، شاهد وضعیت فعلی نبودیم.

رئیس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: بنا بر تحقیقات و برنامه‌های دقیقی که تدوین شده است، موضوع آموزش و پرورش از اولویت‌های جدی دولت آیت‌الله رئیسی و ایران قوی است.

وی با تأکید بر نقش تعاملی خانواده‌ها در استحکام بنیه نظام تعلیم و تربیت افزود: در اسلام، اصلی‌ترین پایگاه تعلیم و تربیت، خانواده است که مبتنی بر آموزه‌های مقدس دین مبین اسلام و همچنین بر ارزش‌های اجتماعی دینی و ملی استوار است لذا نقش خانواده‌ها را در تعلیم و تربیت باید جدی و موثر دانست.

# انتخابات 1400

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول