اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام خمینی(ره)به تمام مسائل روز و جهان اسلام آگاه بودند/شرکت در انتخابات یک تکلیف است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز گفت: حضرت امام خمینی(ره) یک انسان آگاه به تمام مسائل روز و جهان اسلام بودند.

امام خمینی(ره)به تمام مسائل روز و جهان اسلام آگاه بودند/شرکت در انتخابات یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام حسن رستمی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار داشت: آن امام بزرگوار با قیامی که در ایران انجام دادند، برای همیشه دست استکبار جهانی را از سر این ملت کوتاه کردند.

وی ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار به هر دری می‌زند که بین مردم و نظام اسلامی جدایی ایجاد کند که با هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی نقشه شوم آنان همواره شکست خورده و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باز هم دشمنان مایوس خواهند شد.

شرکت در انتخابات یک تکلیف است

حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ به شاخص‌های نامزدهای اصلح از دیدگاه امام راحل پرداخت و افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و موجب حفظ مصالح، استقلال و امنیت کشور می شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز با بیان بخشی از وصیت نامه شهید رضا نادری از شهیدان 8 سال دفاع مقدس، گفت: حفظ نظام بزرگترین مسئولیتی است که شهدا بر گردن ما گذاشته‌اند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مدیون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: حضور ما در همه عرصه‌ها به ویژه میدان سیاسی نیاز است و باید با جان و دل از دستاوردها دفاع و حفاظت کنیم.

این مراسم که به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد در جوار مزار شهدای سقز برگزار شد، جمعی از خانواده های شهدا، معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری، اعضای شورای اداری و تامین، نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان ادارات حضور داشتند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول