اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از انتخابات

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت و حضور پای صندوق‌های رای اصل مسئله است که به نظام آبرو می‌بخشد و پایه‌های انقلاب را محکم می‌کند و همگان رسالت داریم نگذاریم دشمن در دل جوانان یأس ایجاد کند.

تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه با بیان اینکه، امام خمینی(ره) حاکمیت اسلامی را در قالب ولایت فقیه پدید آورد، گفت: اگر امام امروز زنده بود بالاترین دغدغه‌اش دور خوردن ولایت فقیه و زمین ماندن اهداف ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: امام تعیین خلیفه در جمهوری اسلامی را به منظور اجرای احکام می‌دانست این به معنی حکومت اسلامی است زیرا که قانون مجری لازم دارد که امروز حاکم حکومت اسلامی ولایت فقیه است.

حکومت اسلامی بدون ولی فقیه کامل نیست

وی با بیان اینکه ولی امر و ولی معصوم متصدی قوانین است، ادامه داد: اگر پیغمبر مجری احکام را مشخص نکند رسالت خود را انجام نداده است یعنی اگر ولی فقیه وجود نداشته باشد حکومت اسلامی کامل نیست و معنا ندارد، حال اگر در جامعه‌ای ولی‌فقیه دور خورد این نکته بالاترین دغدغه امام خواهد بود.

نکونام بیان کرد: وجود رهنمودهای ولایت فقیه به معنای حاکم در رأس انقلاب لازمه ادامه دادن راه انقلاب است که همه افراد جامعه تمام عیار باید دستورات امام مسلمین را رعایت کنند و اینجاست که انتخابات به معنای دقیق کلمه نقش پیدا می‌کند و باید افرادی انتخاب شود که ولی فقیه را دور نزنند که اگر غیر از این‌ها را انتخاب کنیم هم دغدغه امام بیشتر می‌شود و هم انقلاب از مسیر خود فاصله می‌گیرد. 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه هدف‌های عالی حکومت اسلامی مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: عدالت باید جزو برنامه‌های عالی حکومت اسلامی قرار گیرد و کسانی که انتخاب می‌شوند به این اهداف کمک کنند که این امر وظیفه من و شما را که حق انتخاب داریم بسیار سنگین می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند ما را نسبت به انتخابات دلسرد کنند،گفت: همه ما در مقابل انتخابات 1400 مسئولیم و باید با فضاهای مسموم در فضای مجازی مقابله کنیم و نباید اجازه دهیم که دشمنان و بیگانگان فضاساز باشند بلکه شرایط به گونه‌ای است که هر خانه، مغازه و کوچه‌ باید یک ستاد انتخاباتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مشارکت و حضور پای صندوق‌های رای اصل مسئله است که به نظام آبرو می‌بخشد و پایه‌های انقلاب را محکم می‌کند و همگان رسالت داریم نگذاریم دشمن در دل جوانان یأس ایجاد کند.

نکونام گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که یک شخصیت جامع و فراگیر داشت و یک انسان تحول آفرین در عصر خود بود، باید آرمان‌های او را خوب شناخت و درک کرد تا بتوان ایشان را الگو قرار داد.

وی ادامه داد: برشمردن ویژگی‌های امام دردی را دوا نمی‌کند بلکه باید به این صفات فکر کرد چون امام شخصیت یک دهه نیست بلکه شخصیت جهانی است لذا باید در مورد این شخص عالم فکر کرد و با شناخت و عالمانه از امام الگو گرفت.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در حکومت اسلامی امام مسلمین نمی‌تواند هرکسی باشد، اظهار کرد: حاکم اسلامی و یا هرکس دیگری که در راس این حکومت قرار می‌گیرد باید عبادت خدا را در نظر بگیرد و دارای شرح صدر، نگاه بلند، عالم و واقف باشد و نباید ترسو باشد که دشمنان بتوانند در او اثر بگذارند که امامین انقلاب ما تاکنون این چنین بوده‌اند که باید مراقب باشیم چنین انسانی دور نخورد و اهداف ولایت زمین نماند.

انتهای پیام/68036

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول