اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسکوچیچ:تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم گل هنگ کنگ بود/ از حالا فقط به بازی بحرین فکر می کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل از هنگ کنگ بود و ما نباید گل‌های شبیه به این را دریافت کنیم.

اسکوچیچ:تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم گل هنگ کنگ بود/ از حالا فقط به بازی بحرین فکر می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از برتری تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: برای شروع تورنمنت از نتیجه این بازی خیلی راضی‌ هستم چون شرایط آب و هوایی در بحرین سخت است و ما به خوبی از پس این مسابقه بر آمدیم.

وی افزود: با تیمی بازی داشتیم که در اکثر مسابقه در یک سوم زمین خودش بازی می‌کرد و همین کار ما را سخت می‌کرد، در واقع حریف ضد فوتبال به نمایش می گذاشت.ما بازی را با نتیجه خوبی تمام کردییم و به بازیکنان کلیدی تیم هم استراحت دادیم که فشار همه مسابقه روی آنها نباشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود. ما نباید گل‌های شبیه به این را دریافت کنیم و در تمام بازی باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: از آنجا که هنگ‌کنگ مدت زیادی بود بازی نداشت، ما اطلاعات کمی از این تیم داشتیم اما برتری را در طول بازی حفظ کردیم. ما شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم و اگر کسی بازی را می‌دید متوجه می‌شد چه تیمی دست بالاتری در این دیدار دارد.

وی در خصوص انتقاداتی به زمین چمن بازی داشت و با توجه به اینکه دیدار آخر ایران و عراق باید در همین زمین برگزار شود آیا درخواستی برای ترمیم چمن این استادیوم دارند یا خیر گفت: فکر می‌کنم زمان کافی برای بهتر شدن این زمین وجود ندارد. من انتظار داشتم شرایط مسابقه برای همه تیم‌ها یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می‌کنیم ولی تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. در مورد مسائل دیگر هم قبلا صحبت کردم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: ما در هر دو نیمه فشار را روی تیم حریف حفظ کرده بودیم، هر دو محوطه جریمه کیفیت چمن خوبی نداشت ولی کار دیگری از دست ما بر نمی‌اید و ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و کارمان را انجام بدهیم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا تمرکزش روی دیدار آینده است یا خیر گفت: بله تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است. بازی قبلی با (هنگ‌کنگ) تمام شده است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و باید به اندازه کافی باهوش باشیم. از امشب تمرینات بازسازی و ریکاوری را انجام می‌دهیم تا تورنمنت را با موفقیت تمام کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در بازی های آینده بهتر خواهد شد یا خیر عنوان کرد:ما نمی‌خواهیم مسابقات را با هم قاطی کنیم. هر بازی داستان متفاوت با خودش را دارد. تمرکز ما در حال حاضر رویی دیدار با بحرین است و سعی نمی‌کنیم از حالا به بازی‌های بعد فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم، به قدرتمان ایمان داریم و می‌دانیم باید چگونه از موانع رد شویم و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول