اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظفری: کارت زرد به ترابی اشتباه داور بود

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور به اشتباه به بازیکن تیم ملی ایران کارت زرد نشان داد و ترابی هیچ شبیه‌سازی انجام نداده بود.

مظفری: کارت زرد به ترابی اشتباه داور بود

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت مخادمه در نیمه دوم بازی ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: بازی بسیار آسانی برای داور بود و مسابقه یک طرفه‌ای را شاهد بودیم. با این حال داور اردنی در نیمه دوم هم یک اشتباه داشت و دقیقه 90 نباید به مهدی ترابی کارت زرد نشان می‌داد زیرا او در محوطه جریمه سرنگون شد، البته خطای پنالتی رخ نداد اما بازیکن تیم ملی شبیه سازی هم انجام نداده بود.

وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم مسابقه قانون کولینگ بریک اجرا نشد، عنوان کرد: کولینگ بریک فاکتورهایی دارد که در نیمه دوم مسابقه شاید این فاکتورها نبوده و به همین دلیل داور در نیمه دوم کولینگ بریک را اجرا نکرد البته در نیمه اول هم کولینگ بریک داده نشد فقط به خاطر مصدومیت بازیکن حریف بازی متوقف شد و بازیکنان کنار زمین مشغول به آب خوردن شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول