اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقارنسب:تیم ملی را نباید با بازی با هنگ‌کنگ ارزیابی کرد/مقابل بحرین و عراق بهتر فوتبال بازی می‌کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد.

ذوالفقارنسب:تیم ملی را نباید با بازی با هنگ‌کنگ ارزیابی کرد/مقابل بحرین و عراق بهتر فوتبال بازی می‌کنیم

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص تیم فوتبال تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت:‌در مسابقات اول تورنمنت‌ها همیشه حساسیت وجود دارد ضمن آنکه حریف تیم ملی غیرمتعارف فوتبال بازی می‌کرد و ساختاری کاملاً دفاعی را در پیش گرفت.

وی افزود: در جریان بازی کاملاً مشخص بود که تیم ملی به خاطر نداشتن بازی تدارکاتی تمرین شده فوتبال بازی نمی‌کند. اگر بازی با نتیجه 3 بر صفر تمام می‌شد نتیجه خوبی گرفته بودیم ولی گلی که دریافت کردیم علامت سؤال‌هایی را ایجاد کرد. تیم ما نباید اینچنین غافلگیر شود و بازیکنانمان باید هوشیارتر باشند. 

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: معتقدم تیم ملی را با این مسابقه نباید ارزیابی کرد و باید دید در آینده عملکرد ملی‌پوشان چه خواهد شد، هر چند در بازی با عراق و بحرین قطعاً بهتر و راحت‌تر فوتبال بازی خواهیم کرد. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه المحرق گفت: نه بحرین و نه عراق مقابل تیم ملی ما اینگونه که هنگ‌کنگ به میدان آمد بازی نخواهند کرد. هنگ‌کنگ با ساختار دفاعی هفت‌نفره و فوتبالی غیراستاندارد مقابل تیم ملی بازی کرد و آن دو مسابقه قطعا متفاوت خواهد بود. 

وی تصریح کرد: درست است که زمین چمن بد و بلند بود، اما من به این مسائل بسنده نمی‌کنم و معتقدم نباید این چیزها را بزرگ کرد. اینکه بگوییم زمین خراب است و ما باختیم اصلاً توجیه ندارد چون عراق هم باید در همین زمین مقابل ما به میدان برود. ملی‌پوشان کشورمان به یاد داشته باشند که مسائل بیرونی نباید روی آنها تأثیر بگذارد و زمین خراب و اتفاقات دیگر نباید آنها را از مسیر خارج کند. در مجموع به تیم ملی خوشبین هستم و معتقدم که تیم ملی ما در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول