اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حامیان کاندیداهای انتخابات اخلاق‌مدار باشند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: حامیان کاندیداها در ستادهای انتخاباتی باید بر محور اخلاق حرکت کنند و رعایت اخلاق و از تخریب و‌ افترا دوری کنند.

حامیان کاندیداهای انتخابات اخلاق‌مدار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در تجمع حامیان آیت‌الله رئیسی در سنندج اظهار داشت: نظام و دولت‌ها در طول ۴۰ سال عمر بابرکتش خدمات ارزشمندی به کردستان کرده و برخی مدیریت‌ها در استان مطلوب بوده است.

به گفته وی، کردستان جزئی از ایران است و کاندیدای منتخب ریاست جمهوری باید عادلانه و بدون تبعیض به استان نگاه کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: حامیان کاندیداها در ستادهای انتخاباتی باید بر محور اخلاق حرکت کنند و رعایت اخلاق و از تخریب و‌ افترا دوری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: هر کس وارد عرصه انتخابات می‌شود باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) حرکت کند.

وی بر رعایت تذکرات امر بمعروف و اخلاق تاکید کرد و گفت: برای اثبات کاندیدای مورد نظر نباید دیگران را تخریب کرد.

الله‌مرادی افزود: دشمنان نظام اسلامی بخصوص اسراییل و آمریکا درصدد ضربه زدن به تفکر و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید برای رضای خدا و خدمت به خلق و نه مسولیت و  پست اداری گام بردارند.

محرومیت کردستان ناشی از بی‌مدیریتی است

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت کردستان نیز در این مراسم گفت: کردستان نیازمند توسعه است و مشکلات این استان با تفکر سیاسی حل نمی‌شود.

شاهین فکور با اشاره به ظرفیت‌ها و ذخایر و ثروت‌های طبیعی و معدنی استان افزود: کردستان به دلیل سوء مدیریت دچار محرومیت شده است.

وی مزیت، فرصت و ثروت در استان یک کفه ترازو و فقر را کفه دیگر تراوز برشمرد و گفت: کردستان به دلیل فقر توجه و بی‌مدیریتی دچار محرومیت شده است.

وی با اشاره به تورم ۵۰ درصدی و هشت سال رشد اقتصادی منفی اظهار کرد: امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند تحول است.

فکور افزود: به دلیل  تصمیمان سیاسی مدیران ظرفیت‌های کشور مغفول مانده است و سرمایه‌های اجتماعی به آسیب اجتماعی بدل شده است.

وی انتخابات ریاست جمهوری را یکی از رویدادهای سرنوشت‌ساز کشور بیان کرد و گفت: انتخابات پیش‌رو  یک رفتار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

به گفته فکور، امروز مردم از مدیریت فامیلی و خویشاوندی خسته شده‌اند و نیازمند روی کار آمدن مدیران مومن و انقلابی است.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی شعار می‌دادند اما آقای رئیسی کاندیدایی است که دولت مردمی را معرفی می‌کند و توجه به منافع و اولویت‌های مردم در اولویت برنامه‌های وی است.

فکور آیت‌الله رئیسی را کاندیدایی فسادستیز و دور از حواشی سیاسی، قاطع، مقتدر و مرد میدان عمل و تابع رهبری دانست.

وی عملکرد قوه قضاییه را در ۲ سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رئیس دستگاه قضا خود را همراه و‌ همگام مردم می‌داند و به دور از هر گونه سیاسی‌کاری به ظرفیت‌های ایران توجه دارد.

فکور بر حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰  تاکید کرد و گفت: مردم کردستان با ۲ رویکرد حمایت و پایبندی به نظام و رهبری و پیام امیدواری به توسعه و توجه به ظرفیت‌ها به کاندیدای اصلح رای می‌دهد.

وی یکدلی و وحدت را لازمه  انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و گفت: مردم استان کردستان با وحدت و انسجام در جبهه انقلاب همگام با سراسر کشور در پای صندوق‌های رای به کاندیدای اصلح رای خواهد داد.

وی انتخابات ریاست جمهوری را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: مردم باید به کاندیدای اصلح و توانمند که دارای کارنامه موفقی است، رای دهند.

عزت و سرافرازی کشور در گرو مشارکت حداکثری است

معین منطقه غرب ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی نیز گفت: وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اوضاع نابسامان کشور نیازمند تحلیل است.

احمد حیدری ضمن تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: رهبری حکیمانه امام راحل (ره) برای کشور عزت و استقلال را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به تورم و نابسامانی اقتصادی کشور اظهار کرد: تورم و گرانی سفره مردم را کوچکتر کرده و قیمت کالاهای اساسی در کشور چند برابر شده است.

حیدری یادآور شد: استان کردستان علیرغم داشتن ذخایر و معادن و ثروت‌های طبیعی به دلیل سوءمدیریت سیاسی نتوانسته به توسعه دست یابد و از ذخایر و ثروت‌های استان به نحو مطلوبی استفاده نشده است.

وی سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری بهینه از ثروت‌ها را راهکار توسعه استان دانست.

حیدری با تاکید بر اینکه هر کاندیدایی برنامه مشخص دارد گفت: توجه به روستاها و تحقق مطالبات مردم این مناطق باید در اولویت کاندیداها قرار گیرد.

وی آیت‌الله رئیسی را کاندیدایی اخلاق‌مدار توصیف کرد و گفت: شناسایی مفسدان  اقتصادی و غارتگران بیت‌المال از اقدامات مثبت این کگاندیدای ریاست جمهوری بوده است.

حیدری عزت و سرافرازی کشور را در گرو مشارکت حداکثری و انتخاب رییس جمهور اصلح دانست و افزود: امید است کردستان با حضور و مشارکت در انتخابات بار دیگر افتخار دیگری در تاریخ ثبت کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول