اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری ویژه‌برنامه انتخاباتی « بهار رای اولی‌ها»/ مطالبات نوجوانان از رئیس‌جمهور آینده درباره کنکور و عدالت آموزشی

ویژه برنامه انتخاباتی « بهار رای اولی‌ها»، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان برگزار شد‌‌.

برگزاری ویژه‌برنامه انتخاباتی « بهار رای اولی‌ها»/ مطالبات نوجوانان از رئیس‌جمهور آینده درباره کنکور و عدالت آموزشی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ویژه برنامه انتخاباتی « بهار رای اولی‌ها»، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما و با هکماری برنامه تلویزیونی دوربین امید شبکه امید در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان برگزار شد‌‌.

 

 

در این برنامه که برای رای اولی های انتخابات ۱۴۰۰  در نظر گرفته شده بود، نوجوانان فعال فرهنگی، تشکلاتی و نوجوانان نخبه علمی و رسانه ای حضور پیدا کردند و دغدغه ها و مطالبه های خود را از رئیس جمهور آینده کشور مطرح کردند.

 

 

اهم مطالبات مطرح شده در این تریبون آزاد مربوط به حوزه های کنکور و عدالت آموزشی، استعداد و توانایی های نوجوان، ورزش، فضای مجازی، فرهنگ، آسیب های اجتماعی، امید و انگیزه برای آینده، کارآفرینی، ازدواج، و...  بود.

 

 

این برنامه تصویربرداری شده و از شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۱۹ و پانزده دقیقه از برنامه دوربین امید شبکه امید صداوسیما به صورت بخش های ویژه به نام رای اولی ها پخش خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول