اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ویزیت ۳۵ زندانی توسط متخصصان جهادی کردستان

رئیس زندان مرکزی سنندج از ویزیت ۳۵ زندانی در طرح غربالگری و ویزیت زندانیان زندان سنندج توسط گروه‌های جهادی خبر داد.

ویزیت ۳۵ زندانی توسط متخصصان جهادی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پسندیده در حاشیه اجرای طرح غربالگری زندانیان اظهار کرد: تعداد سی و پنج زندانی در اجرای طرح غربالگری با حضور پزشکان متخصص در قالب گروه‌های جها‌دی در زندان مرکزی سنندج، بصورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح غربالگری با حضور گروه‌های جهادی این بار از حضور پزشکان متخصص شهرستان سنندج در زندان مرکزی این شهر برای غربالگری زندانیان بهره برده شد.

رئیس زندان مرکزی سنندج بیان کرد: گروه سه نفره متخصصان دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان کردستان در قالب گروه‌های جهادی با حضور واحد بهداری زندان مرکزی سنندج تعداد سی و پنج زندانی را که دارای مشکلات قلبی و عروقی بودند بصورت رایگان ویزیت کردند.

پسندیده یادآور شد: اجرای طرح مذکور بصورت جهادی کمک شایانی از لحاظ مالی به زندانی و البته جلوگیری از اعزام و بدرقه مددجویان به مراکز درمانی کرده است.

وی با بیان این مطلب که اعزام زندانیان به مراکز درمانی علاوه بر نیاز به اخذ مجوز قضایی، با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از سرایت این ویروس در جامعه زندان، با اعمال مقررات سخت بهداشتی و نگهداری زندانیان پس از اعزام و بازگشت مجدد به زندان در قرنطینه‌های بهداشتی به مدت ۱۴ روز را شامل می‌شود.

وی در پایان گفت: حضور متخصصان در قالب گروه‌های جهادی کمک شایانی به حل مشکلات پزشکی مددجویان دارای بیماری‌های خاص قلبی و عروقی در این مرکز کرده است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول