اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شرکت ۱۰۰ هزار نفر رشته دانش‌آموز زنجانی در مسابقات «فردا»

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» با مشارکت ۱۰۰ هزار نفر رشته‌ای دانش آموزان استان زنجان برگزار شد.

شرکت ۱۰۰ هزار نفر رشته دانش‌آموز زنجانی در مسابقات «فردا»

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری «فردا» با مشارکت  ۱۰۰ هزار نفر رشته‌ای دانش آموزان استان زنجان برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در بستر پورتال همگام و به صورت مجازی برگزار شد، افزود: مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای این مسابقات نیز در بستر پورتال همگام با حضور دانش‌آموزان هنرمند در پنج بخش برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: هنرهای آوایی، دستی و تجسمی، نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی و آفرینش‌های ادبی بخش‌های این مسابقه بود.

مظفری با اشاره به اینکه پس از اجرای مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای، آثار منتخب در هر سه مقطع به تعداد یک هزار و ۵۶۰ اثر به مرحله استانی معرفی شدند، اضافه کرد: پس از ارزیابی تیم‌های داوری طی د وهفته، ۵۱۰ اثر منتخب دانش‌آموزی در  رشته‌های مختلف به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با توجه به سهمیه کشوری رشته‌های فرهنگی و هنری ۲۲۶ اثر به مرحله کشوری جشنواره فردا ارسال شده است، بیان کرد: از رتبه‌های برتر دانش آموزان در فرصت مناسب تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول