اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

صدرالحسینی: شکست نتانیاهو، اولین طلیعه پیروزی مقاومت است

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به خروج نتانیاهو از صفحه سیاسی رژیم صهیونیستی، شکست او را اولین طلیعه پیروزی مقاومت و یکی از پیامدهای پیروزی ۱۲ روزه فلسطینی‌ها در مقابل این رژیم برشمرد.

صدرالحسینی: شکست نتانیاهو، اولین طلیعه پیروزی مقاومت است

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به مدت ۱۵ سال قدرت را در فلسطین اشغالی به دست گرفته بود، با کارنامه‌ای سراسر فساد، جنایت و حمایت از تروریسم، از قدرت کنار زده شد. منابع صهیونیستی هم گزارش دادند که مخالفان نتانیاهو به رهبری یائیر لاپید برای تشکیل کابینه ائتلافی به توافق دست یافتند و به زودی اسامی کابینه به رئیس این رژیم ارسال خواهد شد. (اینجا بخوانید)

در همین خصوص «سید رضا صدرالحسینی» کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس، عنوان کرد:‌ یکی از پیامدهای قابل پیش بینی پس از پیروزی ۱۲ روزه فلسطینی‌ها و مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، خروج نتانیاهو از صفحه سیاسی این رژیم بود و در حقیقت این پیش بینی درست درآمد.
وی با بیان این‌که این پیش بینی شاید یکی از پیش بینی‌های قابل دستیابی در زمان نزدیک بود، یادآور شد: اما حتما این مسئله پس لرزه‌های بسیار سنگین‌تری برای این رژیم به دنبال دارد. 

صدرالحسینی در توضیح بیشتر خاطرنشان کرد: در واقع با اتفاقاتی که با این پیروزی در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی ایجاد شد، می‌توانیم بگوییم که موضوعاتی چون گسیل جمعیت‌های قابل توجه از افراد بی خانمان به این سرزمین، مسئله عادی سازی روابط کشورهای ضعیف منطقه با این رژیم و بسیاری از مسائلی که رژیم صهیونیستی با تبلیغات گسترده و به ویژه تبلیغات رسانه‌ای نتانیاهو در یک دهه گذشته برای رژیم غاصب صهیونیستی چشم انداز ترسیم کرده بود، همگی از بین رفت.

این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: این اولین طلیعه پیروزی مقاومت است، اما نابودی رژیم صهیونیستی به طور قطع شروع شده است. در واقع حرکت‌هایی که در همین ایام اخیر چند سال گذشته برای جابه جایی صهیونیست‌ها به نقاط دیگر دنیا مطرح شده بود، سریع‌تر در حال انجام است.

به گفته وی پیش‌بینی‌های صحیحی که برای نابودی رژیم صهیونیستی مطرح شده بود در حال عملیاتی شدن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول