اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

استاندار خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

در متن پیام معتمدیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالگرد عروج عارفانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روز عزا و ماتم در فراق مرشد و رهبری حکیم برای مریدان و آزادگان در سراسر دنیاست.

سی و دومین سالگرد رحلت جانگدازِ صدای ملت ستمدیده ایران، زبان حق‌گوی حق‌جو، نماد روشنگری و مقاومت، امام خمینی(ره) را در حالی به حزن و اندوه می‌گذرانیم که خدای را به پاس الطاف بیکرانش شاکریم که پشتوانه‌ای مستحکم تحت زعامت رهبری حکیم، از جنس مکتب روح الله و در امتداد مکتب ناب حسینی، هدایت این کاروان امید را با تمام فراز و فرودهای آن برعهده دارد تا عزتمندانه ره به سر منزل مقصود بریم.

همچنین گرامی می‌داریم سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که در تاریخ خونین این مرز و بوم نقطه عطفی در ریشه‌کنی استبداد و طاغوت بوده و به تأسی از مکتب عاشورا، جان نثاری در راه هدف و اندیشه را سرلوحه قرار دادند تا بر تارک این نظام مقدس همواره پیوندی ناگسستنی میان نام خمینی کبیر و قیام ۱۵ خرداد ماندگار گردد.

اینجانب ضمن تجدید عهد با پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطر والامرد نیک خصال، سالگرد عروج ملکوتی ایشان و شهدای والامقام فاجعه ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر صاحب العصر و الزمان، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام مردم ولایتمدار دیار خراسان رضوی تسلیت عرض نموده؛ از حی سبحان تمنای درک حضور و تبعیت از خلف صالح شان، مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای مد ظله العالی و استواری در محور و مدار ولایت مسئلت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان رضوی

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول