اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جریان تحریف دنبال جعل اندیشه‌های امام(ره) است/ کشور به دولت قوی و کارآمد نیاز دارد

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ثمرات والای اندیشه امام (ره) بود گفت: امروز جریان تحریف به دنبال پنهان‌کاری، جعل و وارونه نشان دادن اندیشه‌ها و اقدامات امام(ره) است که باید مراقب بود.

جریان تحریف دنبال جعل اندیشه‌های امام(ره) است/ کشور به دولت قوی و کارآمد نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز در سالروز بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همدان با تأکید بر لزوم بازخوانی وقایع انقلاب در سال‌های پس از انقلاب اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید «کلمه طیبه مانند درختی است که ریشه محکم در زمین و شاخه‌های بلند در آسمان دارد و دائماً میوه می‌دهد».

وی اندیشه امام خمینی(ره) را کلمه طیبه عنوان کرد و با بیان اینکه این گفتمان مانند درختی با ریشه محکم است که در زندگی مومنانه مسلمانان و مستضعفان دنیا ثمر خواهد داد اضافه کرد: آثار حضور امام(ره) در عرصه هدایت استان‌ها، نجات آنها و مقابله با ظلم از انقلاب اسلامی آغاز شد و در طول این ۴۳ سال همچنان ادامه یافته است.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امام(ره) با رهبران دنیا متفاوت بود چراکه برای دفاع از مستضعفان از خود گذشت گفت: امام(ره) مانند رهبرانی که گرفتار مادیات هستند عمل نکرد بلکه آنچه از خود داشت را نیز در راه خدا صرف کرد.

وی با بیان اینکه ایشان حتی آنچه داشتند را نیز پس از رحلت به مستضعفان بخشیدند افزود: امام(ره) برای خود چیزی نخواست و کارها را برای رضای خدا انجام داد به همین دلیل نیز عمل و گفتارش در قلب افراد نفوذ می‌کرد.

رستمی در ادامه سخنانش آرامش روحی امام خمینی(ره) را ناشی از ارتباط عمیق با خدای متعال دانست و گفت: ارتباط عمیق ایشان با خدای متعال و خودسازی منجر به همراهی مردم با انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ثمرات والای اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود افزود: امروز جریان تحریف به دنبال پنهان‌کاری، جعل و وارونه نشان دادن اندیشه‌ها و اقدامات امام(ره) است که باید مراقب بود.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به در پیش بودن انتخابات و لزوم حضور پرشور در این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز بیان کرد: امروز ملت ایران حاکم بر سرنوشت خود است و نباید نسبت به این مسئله کم‌تفاوت بود.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی گفت: امروز جریان مقاومت به تاسی از اندیشه‌های انقلاب اسلامی توانسته آمریکا و دست‌نشانده‌های آن در منطقه را به زانو درآورد.

رستمی با اشاره به استمرار دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی، راه حل مشکلات را حضور مردم در صحنه دانست و گفت: اگر امروز دست از استقلال کشور برداریم به دوران پهلوی که هیچ به دوران تجزیه‌کنندگان بازخواهیم گشت.

وی با بیان اینکه باید همه برای روی کار آمدن دولت کارآمد، فسادستیز، عدالت‌خواه، معتقد به جوانان و تحول‌خواه تلاش کنیم افزود: با مسؤولان بی‌اراده و ضعیف و افرادی که قبل از آنکه به فکر خدمت به خدا و خلق خدا باشند به فکر خود هستند، نمی‌توان به اهداف انقلاب دست یافت.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گلایه مردم از وضعیت اقتصادی را به حق دانست و با بیان اینکه با حضور در انتخاب و گزینش اصلح می‌توان این مشکلات را حل کرد گفت: اگر فرد منتخب با آرای قوی و مشارکت بالا امور کشور را به دست گیرد با قدرت بیشتری می‌تواند از حق مردم دفاع کند.

وی در پایان سخنان برخی جریان‌ها و افراد را مخالف مردمسالاری دینی عنوان کرد و گفت: اگر به وجود فردی مانند سردارسلیمانی افتخار می‌کنیم باید با حضور گسترده در انتخابات حمایت خود را از این تفکر نشان دهیم.

انتهای پیام/3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول