اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دادستان: برخورد عبرت آموزی با عاملان درگیری طایفه‌ای غرب استان خواهیم کرد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بدنبال درگیری‌های طایفه‌ای در غرب استان بیانیه‌ای صادر کرد.

دادستان: برخورد عبرت آموزی با عاملان درگیری طایفه‌ای غرب استان خواهیم کرد

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه در این بیانیه به درگیری‌ها و اختلافات بین دو طایفه در شهرستان‌های دالاهو و سرپلذهاب طی روزهای گذشته اشاره و اعلام کرد: طبق گزارشاتی که در چند روز اخیر داشته‌ایم، درگیری بین دو طایفه در شهرستان‌های غربی استان مشکلاتی را در این منطقه بوجود آورده است.

باتوجه به اینکه درگیری بین دو طایفه بر سر مرتع بوده است، بنابراین از طریق راهکارهای قانونی امکان جلوگیری از درگیری های شدیدتر وجود داشت، که متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

وقوع این درگیری‌ها تاکنون باعث کشته شدن چند نفر و دستگیری تعدادی دیگر شده و از سوی دیگر باعث احساس ناامنی در منطقه شده است و دشمنان هم از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

اختلاف افکنان و افرادی که به دنبال شعله ورتر شدن بیشتر آتش این دشمنی‌ها هستند و در قتل و جراحات اخیر شرکت داشته‌اند، باید بدانندکه دستگاه قضایی برخوردی شدید و عبرت آموز با آنها خواهد داشت.

در این مدت تعدادی از این افراد دستگیر شده‌اند و تعدادی نیز تحت تعقیب قرار گرفته‌اند  و باید بدانند که از دام دستگاه قضایی راه گریزی نیست.

از همه مردم اهل حق و اهل تسنن منطقه هم می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند، بدانند افراد خاطی در چنگال قانون خواهند افتاد و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول