اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است

امام جمعه اسفراین گفت:چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار و یادآور غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر است که با صداقت و پاکی میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.

چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی درمیعاگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمه الله) شاگرد مکتب امام جعفر صادق (ع) است که اسلام ناب محمدی(ص) را احیا نمود.

وی گفت: چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار و یادآور غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر است که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا گفت: پانزدهم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ معاصر و سرآغاز نهضت اسلامی ایران است در این روز تاریخی، حضور گسترده مردم در حمایت از امام خمینی(ره)، روحیه ایثار و شهادت درراه اسلام را زنده کرد و مبارزات مردمی را علیه رژیم منحوس پهلوی پایه‌گذاری نمود.

حجت اسلام محمدیان افزود: نهضت دینی و مردمی ۱۵ خرداد، یک پیام بلند برای تاریخ و برای همه نسل‌ها داشت و آن اینکه هیچ حکومتی با ظلم و ستم باقی نمی‌ماند و همه نظام‌های سلطه‌گر، محکوم‌به شکست و سرنگونی خواهند بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین در پایان حضور پرشور مردم در انتخابات را تبلور صیانت و حراست از آرمان‌های امام خمینی (ره) و نهضت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور حداکثری اقشار مردم در این فرآیند ملی ضمن تثبیت اقتدار و عظمت ایران اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی از اقشار مختلف مردم خواست با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات پیشرو، یک‌بار دیگر بلوغ سیاسی و پشتیبانی خود از نظام اسلامی را اعلام کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول