اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زد

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زده است، گفت: یک‌عده از رجال سیاسی در دوره‌های قبل با گره زدن میشت، رفاه و اقتصاد کشور به مذاکرات وین، تحریم و برجام رندگی مردم را به تباهی کشانند، اکنون که زمینه‌های بهبود فراهم شده دم از اعلام برائت می‌زنند.

دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم با حضور خود در عزاداری خیابانی اعلام کردند که پس از گذشت ۳۲ سال از رحلت حضرت امام(ع)، افکار و آرمان های ایشان در نظام و بین مردم جریان دارد. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه حضرت امام(ره) با جمهوریت مردم را در سرنوشت خود دخالت دارد و نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف کشورهایی که دم از جمهوریت می‌زنند برگرفته از مردم است، گفت: انقلاب اسلامی بدون پشتوانه مردمی پیشرفت نمی‌کند. 

وی دخالت دادن مردم در تعیین سرنوشت کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: به واسطه انتخابات همه‌ساله یک فرصتی برای نقش‌آفرینی مردم در تعیین سرنوشت کشور ایجاد می‌شود که در هیچ از کشورهای دینا به اندازه ایران به رأی و تصمیم‌گیری‌های مردم توجه نمی‌شود. 

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار مهم، حساس و اثرگذار قرار داریم و انتخابات امسال ما نقش تعیین‌کننده‌ای را در سرنوشت کشور ایفا می‌کند، گفت: دشمن روی رفتار و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی برنامه‌ریزی کرده است. 

حافظ‌نیا انتخابات را یکی از شاخصه‌های مشروعیت و مقبولیت نظام و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: رضایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی به واسطه انتخابات موردارزیابی قرار می‌گیرد و در طول تاریخ مردم دنبال فرد خاصی نبوده و هموارده به فکر، ایده، موفقیت، عملکرد و برنامه رأی داده‌اند. 

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه رأی دادن نشانه اعتراض نیست، بلکه نشانه عقب‌نشینی است، تصریح کرد: عدم‌حضور ما در صندوق های اخذ رأی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به منزله رضایت از وضعیت موجود بوده و اگر می‌خواهیم وضعیت موجود تغییر کند باید در انتخابات ریاست‌جمهوری حضور داشته باشیم.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید همه چیز مردم را به برجام گره زده است، افزود: یک‌عده از رجال سیاسی در دوره‌های قبل با گره زدن میشت، رفاه و اقتصاد کشور به مذاکرات وین، تحریم و برجام رندگی مردم را به تباهی کشانند، اکنون که زمینه‌های بهبود فراهم شده دم از اعلام برائت می‌زنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول