اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مهمترین هدف امام خمینی (ره) در زمان حیاتش بیداری اسلامی در جهان اسلام بود/ فردی که با دشمن دوستی دارد دلسوز مردم و محرومان نیست

امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر گفت: یکی از اهداف بزرگ امام خمینی (ره) در زمان حیاتش که سبب جاودانگی نامش شد، بیداری اسلامی در دنیا به ویژه جهان اسلام بود.

مهمترین هدف امام خمینی (ره)  در زمان حیاتش بیداری اسلامی در جهان اسلام بود/ فردی که با دشمن  دوستی دارد دلسوز مردم و محرومان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آخوند ابوبکر خوجملی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور علمای اهل سنت و تشیع شرق گلستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار کرد: بیداری اسلامی مهمترین هدف امام خمینی (ره) بود و امروز پس از ۴۰ سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد افزایش مردم جهان به گرایش دین اسلام هستیم.
وی با اشاره به اعلام زنگ خطر شبکه‌های سی‌ان‌سی در جهان تصریح کرد: امروز شبکه‌های سی‌ان‌سی زنگ خطر را برای کلیساها به صدا در آورده و اعلام کردند که اگر انقلاب اسلامی به همین روند ادامه دهد در آینده نزدیک اروپا شاهد بیدار شدن مردم با صدای اذان بوده و قاره اروپا به قاره مسلمانان تبدیل می‌شود.

* مردم‌سالاری دینی مهمترین هدف امام خمینی (ره)  بود/ انتخابات پیش‌رو مانند دوره‌های گذشته به مشارکت حداکثری و حضور پرشور دعوت می‌کنیم
امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر اسلام‌خواهی و بصیرت‌بخشی نسبت به وحدت اسلامی را از دیگر اهداف امام خمینی (ره) ذکر کرد و گفت: علاوه بر اسلام‌خواهی و بصیرت‌بخشی نسبت به وحدت اسلامی، مردم‌سالاری دینی نیز مهمترین هدف این شخصیت بزرگ انقلاب اسلامی بوده و امام خمینی (ره)  با نهادینه کردن آن در کشور به مردم یادآور شد که باید در تعیین سرنوشت و آینده کشورشان سهیم باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر مهمترین انتخابات را در چندین روز آینده پیش‌رو داریم و باید تلاش کنیم تا در این انتخابات نیز مانند دوره‌های گذشته مردم را به مشارکت حداکثری و حضور پرشور دعوت کنیم.
آخوند خوجملی گفت: مردم اهل‌سنت گلستان در انتخابات دوره‌های گذشته بیش از ۸۵ درصد مشارکت داشته و مطمئن هستیم در انتخابات پیش‌رو نیز با حضور گسترده خود در تعیین سرنوشت آینده کشور سهیم باشند.

* رئیس جمهور آینده باید حامی و دلسوز مردم و مستضعفان باشد
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی (ره) در تقویت و ایجاد وحدت و اتحاد بین مردم اهل‌سنت و شیعه ایران اسلامی تلاش‌های بسیاری کرده که این تلاش‌ها منجر به همدلی و اتحاد بین مسلمانان کشورهای اسلامی فارغ از شیعه و سنی بودن شده است.
وی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های وی ایجاد عدالت، انسانیت و نشر اسلام در جهان بود و چنان با اراده و صلابت سخن می‌گفت که دنیا به لرزه می‌افتد.
آخوند محمدامین آدینه گفت: مهمترین پیام وی حمایت از مستضعفان و محرومان در کشور ایران اسلامی و جهان اسلام بود و هرجا فریاد مظلومی بلند می‌شد به یاری او می‌شتافت.
وی ادامه داد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و باید دقت کنیم فردی را انتخاب کنیم که حامی محرومان و مستضعفان بوده و با دشمنان اسلام مراودت و دوستی نداشته باشد زیرا این فرد دلسوز مردم نخواهد بود.
امام جمعه اهل‌سنت شهر فراغی با بیان اینکه فردی انتخاب شود که در رفتار و گفتارش پیرو ولی فقیه زمان و رهبر معظم انقلاب بوده و در راستای امامین انقلاب گام بردارد.

* قیام ۱۵ خرداد آغاز تحول و نقطه رهایی اسلام است
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: قیام ۱۵ خرداد نقطه رهایی و آغاز تحول اسلام بوده و ما با سرمشق گرفتن از این رویداد باید با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری آینده شاهد تحول خوب در کشور باشیم.
حجت‌الاسلام محمود ترابی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور مردم در پای صندوق رای سبب یاس و ناامیدی دشمن  خواهد شد زیرا آنها با عدم مشارکت مردم  در انتخابات قصد دارند اعلام کنند مردم مانند گذشته پشتیبان نظام جمهوری اسلامی نیستند.
معاون اجرایی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این مراسم اظهار کرد: حمایت از مستضعفان و محرومان با خوی کاخ‌نشینی سازگار نبوده و مدیرانی می‌توانند درد محرومان را حس کنند که از دل محرومان باشند.
یاسر مقسم گفت: در این روزها که در آستانه انتخابات هستیم باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بیان کرده تا مردم و جوانان با انگیزه و حضور پرشورتری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
وی ادامه داد: مهمترین مشکل مردم مشکل معیشت و اقتصاد بوده و با این علم که به ضعف برخی از مدیران واقف هستیم باید فرد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول