اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

درخواست هیات فوتبال برای حل مشکل آلومینیوم/میزبانی شاگردان منصوریان مقابل استقلال سلب می شود؟ +نامه

هیات فوتبال استان مرکزی نامه‌ای را به اداره ورزش و جوانان این استان برای حل مشکلات تیم آلومینیوم اراک ارسال کرد.

درخواست هیات فوتبال برای حل مشکل آلومینیوم/میزبانی شاگردان منصوریان مقابل استقلال سلب می شود؟ +نامه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مطالبات پیمانکار نور در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک که باید از سوی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی پرداخت شود، هرروز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و این مساله باعث شده تا میزبانی آلومینیوم در مسابقات لیگ برتر دچار مشکل شود.

چندی پیش پیمانکار نورافکن ورزشگاه امام خمینی دراعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش، پروژکتورها را باز و جدا کرد تا سازمان لیگ در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر به باشگاه آلومینیوم اخطار بدهد و خواهان رفع این مشکل شود. با این حال دیدار آلومینیوم و پدیده با تغییر ساعت بازی در زمانی برگزار شد که احتیاج به نور نداشته باشد.

اما با توجه به گرمای شدید هوا در ماه تیر، میزبانی آلومینیوم از استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته چرا که سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه اراکی اعلام کرد تغییر زمان بازی به دلیل گرم شدن هوا امکان پذیر نیست و اگر این باشگاه نتواند مشکل نور را برطرف کند، برگزاری مسابقه در ورزشگاه واجد شرایط دیگری انجام خواهد شد.

با توجه به اخطار جدید سازمان لیگ، هیات فوتبال استان مرکزی نامه‌ای را به اداره ورزش و جوانان این استان ارسال کرده تا هرچه سریعتر برای رفع مشکل نور در ورزشگاه امام خمینی اقدام شود. هیات فوتبال مرکزی در این نامه از سلب میزبانی آلومینیوم اراک در بازی‌ها خانگی در صورت عدم رفع نواقص و مشکلات خبر داده است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول