اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

«سعید مجیدی» شهید مدافع حرم شد

سردار رشید اسلام سعید مجیدی از رزمندگان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد.

«سعید مجیدی» شهید مدافع حرم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، در آستانه سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی سردار رشید اسلام سعید مجیدی از مدافعان حرم و سربازان حضرت روح الله به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام، رزمنده دلاور مدافع حرم سردار رشید اسلام سعید مجیدی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، و نقش آفرینی در جبهه مقاومت خبر داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به استحضار ملت عظیم‌الشأن ایران و مردم شهید پرور استان مرکزی می‌رساند: پاسداررشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با تبریک و تسلیت شهادت آن سردار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت ایران، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ به آگاهی مردم شهید پرور و قدرشناس استان مرکزی می‌رساند؛ آئین‌های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا انجام خواهد پذیرفت و متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول