اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دولت آینده دولتی مشورت‌پذیر باشد

امام جمعه اراک گفت: دولت آتی باید دولت مشورت‌پذیر باشد و از نخبگان و مردم در انجام امور استفاده کرد.

دولت آینده دولتی مشورت‌پذیر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: انتخابات پیشرو مهم‌ترین عرصه سیاسی کشور است، و مردم با شرکت در انتخابات باید به تشکیل دولتی مشورت‌پذیر و فسادستیز کمک کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از برگزاری انتخابات با شکوه دارند، اما باید همه دست به دست هم داده و توطئه دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: مردم باید با انتخاب افراد اصلح در سرنوشت خود و کشور سهیم باشند و با حضور آگاهانه در انتخابات به تشکیل دولتی مقتدر، عدالت‌خواه، ضد فساد کمک کنند.

دری نجف‌‌آبادی بر لزوم عزم دولت آتی برای حل مشکلات کشور تاکید کرد و بیان داشت: دولت آینده باید دولتی مشورت پذیر بوده و از نخبگان در حل مشکلات کشور استفاده کند.

وی با بیان اینکه رفع بیکاری، حل مشکل مسکن، افزایش صادرات غیرنفتی و سرمایه‌گذاری در کشور از مهم‌ترین برنامه‌های دولت آینده باشد، گفت: همه باید با برای ساخت ایرانی سربلند دست به دست هم دهیم.

امام جمعه اراک با اشاره به ارتحال امام (ره)  بیان داشت: امام تحقق مردم‌سالاری دینی را در جامعه رقم زد و موجب استقلال و خودکفایی کشور شد.

دری نجف آبادی همچنین بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا خسارت‌های بسیاری را به کشور تحمیل کرد که جبران این خسارت‌ها با همت مسئولان و مردم امکان‌پذیر است.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول