اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کرونا ۷ خانواده بوشهری را داغدار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت هفت بیمار کرونایی در این استان خبر داد.

کرونا ۷ خانواده بوشهری را داغدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۲۷۹ نفر است و در شبانه روز گذشته ۶۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۳ نفر به ویروس کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه کرونا قرار دارند و از مجموع این موارد، ۲۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند و تنفس آنان به وسیله دستگاه ادامه دارد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در روز ۱۴ خرداد، هفت نفر دیگر از هم استانی‌های ما به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع موارد فوت شده کرونا در استان بوشهر در این تاریخ به عدد هزار و ۱۷۷ مورد افزایش یابد.

وی توضیح داد: یک بانوی ۵۴ ساله با سابقه آسم، یک بانوی ۵۶ ساله با سابقه فشار خون بالا و یک بانوی ۶۸ ساله با سابقه فشار خون بالا، یک آقای ۴۰ ساله با سابقه تشنج، یک آقای ۶۹ ساله با فشار خون بالا، یک آقای ۷۹ ساله با دیابت و یک آقای ۸۱ ساله با سابقه فشار خون موارد فوتی کرونا در استان بوشهر بودند.

کشمیری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص و ۴۴ هزار و ۳۴۸ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول