اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحویل 496 مسکن به مددجویان مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: در سال گذشته در استان مازندران ۴۹۶ مسکن مددجویی تکمیل و تحویل مددجویان شد.

تحویل 496 مسکن به مددجویان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سردار سیاوش مسلمی در بازدید از اردوهای جهادی شهرستان گلوگاه اظهار کرد: در سال قبل در استان مازندران ۴۹۶ مسکن مددجویی تکمیل و تحویل مددجویان شد.

وی افزود: در سفر سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج به استان مازندران طی تفاهم‌نامه‌ای که داشتیم  ساخت هزار واحد مسکن مددجویی را به عهده گرفتیم و امروز شاهد احداث  یکی از این مسکن‌ها در شهرستان گلوگاه هستیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: از مجموعه این هزار واحد مسکن مددجویی، ۶۰ واحد به شهرستان گلوگاه اختصاص پیدا کرد که با تلاش فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان هر چه زودتر تا پایان سال مراحل ساخت و تکمیل این مسکن‌های مددجویی صورت می‌پذیرد و به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد.

مسلمی یادآور شد: تلاش همه ما در سپاه و جوانان بسیجی که بصورت داوطلبانه در این اردوها حضور پیدا می‌کنند این است که بتوانند بخش کوچکی از مشکلات نیازمندان جامعه را حل  کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول